refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

فراخوان نشریه مهندسی منابع معدنی و هیدروکربنی


۰ ۵۰۲ ۰ ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۱۰:۳۳
بدينوسيله به  استحضار می رساند  
نشریه مهندسی منابع معدني و هيدروكربني
، وابسته به دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)، به صورت فارسي- انگلیسی منتشر می شود. این نشریه مقالات علمی- پژوهشی و تخصصی در حوزه های مهندسی معدن و نفت را بعد از طی مراحل داوری به چاپ می رساند .
 
 
نشریه مقالات را با هدف معرفی، توسعه و نشر دستاورد های تحقیقاتی و ارتقای پژوهش  در حوزه  مهندسی معدن و نفت چاپ و به جامعه اندیشمندان و پژوهشگران تقدیم می نماید. در این راستا از استادان، صاحب نظران و محققان درخواست می شود مقالات ارزشمند علمی و پژوهشی خود را با محور موضوعات نشریه و با رعایت شیوه‌نامه نگارش مقاله در قسمت راهنمای نویسندگان موجود در سایت نشریه، به آدرس دبیرخانه نشریه ارسال نمایند
 
 
یکی از سیاست های مجله کاهش دوره بررسی و داوری و درنتیجه کوتاه شدن زمان اعلام نتایج ارزیابی مقالات است. پژوهشگران وهمکاران عزیز می توانند از طریق سامانه الکترونیکی 
(http://mhre.journals.ikiu.ac.ir)
  مقالات خود را به صورت آنلاین ارسال نمایند. همچنین با بررسی و ارزشیابی هیأت تحریریه هر ساله به مناسبت هفته پژوهش به بهترین مقالات ارسالی جایزه ای اهداء خواهد گردید.
 

 

 


فایل پیوست ۱
نام فایل: 18224 1422255816 1
حجم: 444,72 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود:
رمز: iran-spe.com
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

فاطمه سليمي
عضو عادی

به اشتراک بگذارید

16386
0