refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

ایجاد شبکه اجتمایی واتس اپ


۰ ۴۴۱ ۱ ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ۱۰:۲۳
با سلام خدمت کارشناسان و مهندسان عزیز گروه.با توجه به نیاز دوستان و سوالات پی در پی بنده نظرم اینه گروهی در شبکه اجتماعی واتس آپ با عنوان انجمن مهندسی نفت را اندازی شود تا دوستان بتوانند سوالات و درخواست های خود را راحتر در گروه قرار دهند.به نظر بنده این روش می تواند روشی مناسب جهت خدمات رسانی به همه دوستان باشد.و همچنین دوستان بهتر در جریان روش اجرایی قرار می گیرند.به عنوان مثال اگر شخصی درخواست مطلبی داشته باشد سایر دوستان می توانند در انجمن آن مطلب را سریع تر ببینند و آن را در گروه قرار دهند....منتظر نظرات دوستان و ادمین محترم هستم.
 

احمد داراب پور
عضو فعال
کارشناس ارشد نمودارگیری از مخازن

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

همایون قاسمی
همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت
با سلام.قبلا هم مطرح شده بود.بنده بشدت مخالفم چون
1.بازدید سایت افت میکنه
2.تمرکز خدمات از روی سایت خارج میشه
3.کنترل ما روی کاربران کم میشه
4.سوالات ارشيو نمیشه و کاربرانی که جدید میان نمیتونن به سوالات قبل دسترسی داشته باشن در حالی که وقتی ارشيو سایت موجوده با یک گوگل کردن ساده پيدا میشه.
5.هيچ تضمینی وجود نداره که محيطی مثل واتس اپ به بحث های غیر علمی منحرف نشه.
و موارد دیگر که فکر میکنم لازم نباشه خیلی باز بشه

و اما پيشنهاد من استفاده از نرم افزار tapatalk هست.با نصب روی دستگاه اندرويدي یا ios ميتونيد نه تنها به این انجمن بلکه به 50 هزار انجمن ديگه یکجا دسترسی داشته باشید.این نرم افزار قابلیت ناتيفيكيشن داره طوری که وقتی تاپيك جدید بیاد میاد روی صفحه.
پيشنهاد بقیه دوستان محترم است...

Sent from my SK17i using Tapatalk
۱۳۹۳/۰۹/۳۰ ۰۷:۴۱

15772
0