refinaryrig
تنها ۳ روز و ۱۹ ساعت و ۲۴ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دانلود فیلم Deepwater Horizon


۰ ۱۵۵۵ ۰ ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ۱۲:۵۸
دیپ‌واتر هورایزِن (Deepwater Horizon) یک فیلم زندگینامه‌ای آمریکایی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. داستان فیلم دربارهٔ انفجار دیپ‌واتر هاریزون در آوریل سال ۲۰۱۰ و نشت نفت در خلیج مکزیک است.

فاجعه نفتی سال 2010 در خلیج مکزیک یکی از زیان بارترین رخدادهای محیط زیستی در تاریخ بشریت بوده است. در این سال سکوی نفتی که « دیپ واتر هوریزن » نام داشت، دچار نشت شد و باعث شد تا میلیون ها بشکه نفت به داخل دریا ریخته شود و آلودگی بسیار زیادی را به بار بیاورد. پس از این حادثه تا مدتها شرکت BP که مسئولیت اصلی بهره برداری نفتی در این منطقه را برعهده داشت و سکوی نفتی نیز متعلق به او بود، راه های فراوانی را برای مهار نشت نفت امتحان کرد اما هربار روش های مهار دچار شکست می شدند تا اینکه در روز 19 سپتامبر سال 2010 این فاجعه بطور کامل مهار شد.

در پی بروز این فاجعه، بسیاری از حیواناتی که زندگی شان به دریا وابسته بود دچار مشکلات عدیده زیستی شدند و سواحل بسیاری از نقاط مختلف آمریکا سرشار از آلودگی شد. شرکت BP در نهایت به دلیل رقم زدن چنین فاجعه ای، محکوم به پرداخت 18.7 میلیارد دلار خسارت به تمام کسانی که طی این حادثه متحمل ضرر شده بودند شد. فیلم « دیپ واتر هوریزن » نیز به این فاجعه بزرگ می پردازد و داستان کسانی را روایت می کند که در سخت ترین لحظات این فاجعه، روی سکوی نفتی بودند و سعی در نجات یکدیگر داشتند.

دانلود فیلم
http://dl.hastidownload.biz/2/Deepwater.Horizon.2016.720p.Ganool.mkv

دانلود زیرنویس فارسی
http://subtitle.hastidownload.biz/subtitles/deepwater-horizon/farsi_persian
 

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

28096
0