refinaryrig
تنها ۴ روز و ۱۱ ساعت و ۱۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

سیستم مکانیزه دانلود رایگان مقالات SPE


۰ ۲۴۹۴ ۲ ۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۲:۳۷

سیستم مکانیزه دانلود رایگان مقالات SPE راه اندازی شد. به کمک این سیستم کاربران محترم می توانند به طور اتوماتیک و فوری مقالات اس پی ای را به رایگان دریافت کنند.
الف – دریافت مقاله
 برای دریافت مقاله باید کد دیجیتالی مقاله (اصطلاحا DOI ) یا کد مقاله (مثلا ms-12345) یا لینک مقاله در سایت وان پترو را داشته باشید. (برای این کار به onepetro.org مراجعه کنید)
نحوه دریافت به این صورت است که با مراجعه به آدرس"یکی" از کد های بالا را جستجو کنید.(ترجیحا کد مقاله) اگر مقاله در سیستم موجود باشد بسته به سهمیه ی روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالانه ای که برای شما در نظر گرفته شده در همان لحظه فایل مد نظر شما دانلود می شود. در غیر این صورت می توانید در خواست افزوده شدن مقاله درخواستی خود را تنها با یک کلیک بدهید! همکاران ما مقاله ها را برای شما تهیه خواهند کرد و 12 تا 24 ساعت بعد با مراجعه به سایت و جستجوی دوباره می توانید مقاله خود را دانلود کنید!
سهمیه افراد به شرح زیر است:
 


هر فرد درآن واحد می تواند تنها 5 درخواست مقاله جدید بدهد. اما دانلود همین مقالات بر طبق جدول فوق خواهد بود.
 
ب- قرار دادن مقاله
تمامی اعضا (بجز کاربران عادی، میهمان ، اخراجی و منتظر تایید) می توانند درخواست ها را از طریق آدرسمشاهده و آپلود کنند. همچنین لازم است این دوستان پس از آپلود روی لینک انجام درخواست کلیک کنند تا از سیستم حذف شود.
این دوستان و سایرین با آپلود مقاله جدید در سیستم می توانند محدودیت خود را کاهش دهند. جایزه آپلود هر یکصد مقاله طبق فرمول زیر محاسبه می شود و به سهمیه این افراد اضافه می گردد. پس شما حتی اگر دسترسی به مقالات اس پی ای ندارید اما تعدادی مقاله در اختیار دارید می توانید با اشتراک گذاری آن ها سهمیه خود را افزایش دهید!



برای آپلود مقاله لازم است ابتدا در onepetro.org لینک مقاله ای که دارید را بیابید و آنرا در کادر مربوطه کپی کنید. سپس فایل مقاله را به صورت zipیا rar فشرده کنید و از طریق سامانه آپلود بارگذاری کنید.برای اطلاعات بیشتر درباره آپلود مقاله اینجا کلیک کنید.

 

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

mehdisafari
mehdisafari
عضو عادی

محدودیت زیادی در نظر گرفته اید
حداقل پنج مقاله برای دانلود اجازه بدهید
همچنین برای آپلود مقالات نیز بهتر است تعداد را کاهش دهید.آپلود صد تا مقاله آن هم به صورت تک تک و دادن لینک حداقل چندین روز طول می کشد

 
۱۳۹۳/۱۲/۰۳ ۲۲:۵۶

همایون قاسمی
همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت
به زودی مقالات به صورت غیر رایگان و نامحدود ارائه خواهد شد!
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۰۹:۳۲

10661
0