refinaryrig
تنها ۴ روز و ۸ ساعت و ۳۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

مشاوره برای رشته های شناور کنکور ارشد


۰ ۱۷۸۰ ۱ ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۲:۵۰
سلام
بنده دانشجوی ترم شش مهندسی معدن گرایش اکتشاف  دانشگاه ملایر هستم و قصد دارم در کنکور نفت گرایش حفاری شرکت کنم.
ازدوستان میخواهم یک مشاوره کلی درمورد نحوه مطالعه ,منابع مورد نیاز ,برنامه ریزی و انتخاب یک موسسه کنکورهای آزمایشی به بنده ارائه فرمائید.
باتشکر 
 

E.Pakand
عضو عادی

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

همایون قاسمی
همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت
سلام دوست عزیز.منابع رو اینجا گذاشتیم: link
شروع یک مطالعه خوب میتونه از ابتدای تابستان باشه. ارشد مهندسی نفت بسیار جزوه گراست و مهم اینه که شما بتونید جزوات اساتید مطرح رو بخونید. این جزوات رو میتونید از سایت رایگان دریافت کنید. موسسات هم همین جزوات رو کتاب کردند و می فروشند. برای این که بتونید روند رشد خودتونو بررسی کنید می تونید در کنکور های آزمایشی شرکت کنید. در بین موسسات حاضر٬ راهیـان ارشـد بهتر از بقیه عمل می کنه. مدرسان شریف و ماهان هم هست که خیلی جالب نیستند. اما تاکید می کنم هر موسسه ای می رید به هیچ وجه گول تبلیغاتشونو نخورید. رتبه هایی که کسب می کنید برای دیدن رشد یا نزول خودتون خوبه اما نه مغرورتون کنه و نه دلسرد. بشخصه   ۱۰ ها مورد مد نظرم هست که رتبه هاشون تفاوت فاحش با رتبه آزمون هاشون می کرد. بنابراین هیچ وقت به عددی که بعنوان رتبه کسب می کنید توجه نداشته باشید. مهم برای شما کم شدن این عدد باشه نه مقدار کلی اون.
با آرزوی موفقیت
۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۱۵:۴۶

22822
0