refinaryrig
تنها ۴ روز و ۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

معرفی برخی از نرم افزارهای عمدهArc GIS


۰ ۹۵۰ ۰ ۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۰۱:۱۰
**Arc Reader**
اولین سطح دسترسی ورودیGISکه امکان میدهد دیگر نقشه های تولید شده را ببینید,روی بخش های مختلف نقشه حرکت کنید,مقیاس تغییر دهیدو امکان چاپ نقشه را فراهم کنید.
**Arc View**
میتوانید در داده ها جستجو و گزارش گیری کرده و با ارتباط,مکانی را تجزیه و تحلیل کنید.مثلأ فاصله ها و تقاطع را محدود و بین چند لایه قرار داده و ویژگی های مشترک و همپوشانی را بررسی نمایید البته امکان چاپ و امکاناتArc Readerرا نیز دارد.
**Arc Editor**
امکان ساخت و ویرایش داده ها و امکان کار چندین کاربر بطور همزمان روی یک داده را فراهم میکند.یعنی داده ها در خارج از پایگاه داده میتوانند بررسی شده,ویرایش شود و به مدل باز گردد.
**Arc Info**
تمامی کارکردهایArc Editorبعلاوه مجموعه ای کامل از ابزارهای تجزیه و تحلیل مکانی که بصورت موازی همراهArc Info work Stationارایه می گردد.
**Arc Map**
در تولید نقشه و تجزیه و تحلیل داده ها کاربرد داشته و دارای دو محیط1-viewبرای نمایش داده ها و ایجاد نمادسازی و تحلیل نقشه کاربرد دارد.2-Layoutجهت اماده سازی نقشه جهت چاپ که میتوان عناوین,مقیاس خطی,راهنمای نقشه,تنظیم کننده,سیستم مبناها و ...به ان افزود.
**Arc Catalog**
در مدیریت داده ها و کاربرد داده ها کاربرد دارد و شما قادر خواهید بود داده های مکانی را سازماندهی,مشاهده,مستندسازی و جستجو کنید.در واقع دارای ابزارهایی برای ساخت و مدیریت پایگاههای داده است.

 

 

پگاه داراب پور
عضو فعال
geologist and designer and painter

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

13195
0