refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

اصول حفاری هول 1/4 12 اینچ


۰ ۷۰۹ ۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ۰۳:۳۸
حفره "1/4 -12 یکی از مهمترین و پر خطرترین حفره های چاه است این حفره عمدتا در سازند پر فشار گچساران حفرشده و پس از اتمام توسط جداری "5/8-9 نیز حفاظت می گردد. مراحل و نکاتی در مورد این حفره در زیر آورده شده است. حفاری حفره "4/1-12 در سازند گچساران  تا محل جداری "8/5-9 با توجه به برنامه حفاری.
فایل پیوست ۱
نام فایل: hole 12 1-4.rar
حجم: 53,15 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۵۸
رمز: iran-spe.com


توجه نمائید که در هنگام حفاری در گچساران باید حتما Slow Pump را داشته باشید تا در صورت احتمال بروز بریدگی در لوله ها بتوان آن را سریع تشخیص داد. برای تعیین Slow Pump در یک فشار ثابت باید تعداد Strokeها را معین کرد. در هنگام بروز مشکل مثل کاهش فشار در هنگام حفاری می توان در همان فشار تعداد Stroke ها را معین کرد در صورتیکه در همان فشار Stroke های بیشتری را بدهد نشان از بروز Washout در لوله ها خواهیم شد.در هنگام حفاری سازند گچساران با خصوصیات زمین شناسی زیر سرعت حفاری در نمک بدلیل قابلیت انحلال در گل بسیار زیاد است.

 
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

محسن میهن دوست
مدیران
mohsen.mihandoust

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

53838
0