refinaryrig
تنها ۴ روز و ۲ ساعت و ۵۴ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

تهیه عکس برای دیکشنری مهندسی نفت


۰ ۶۹۰ ۱ ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ ۰۳:۲۱
سلام
با توجه به این که فاز اول ترجمه دیکشنری نفت در سرازیری اتمام قرار گرفته قصد داریم بخش تهیه عکس و مالتی مدیا برای لغات دیکشنری را در اینده نه چندان دور ایجاد کنیم. بنابراین در نگاه اول یک الگوریتم کلی برای سیستم تهیه عکس تهیه شد.از شما دوستان گرامی تقاضا داریم هر گونه نظری درباره طرح دارید اعلام کنید تا در سیستم اعمال شود.
ما یک لیست کامل از کلمات به ترتیب الفبا داریم. هر فرد که وارد سیستم می شود یک کلمه از بالای لیست به او اختصاص می یابد.کلمه به همراه معنی به فرد نمایش داده می شود. در اینجا 4 حالت ممکن است رخ دهد:

  1. کلمه مد نظر قابلیت نمایش داده شدن در قالب تصویر را دارد ، و کاربر هم درباره این کلمه تصویر مناسبی دارد. در نتیجه آن تصویر را آپلود می کند.
  2. کلمه نمایش داده شده قابلیت نمایش داده شدن در قالب تصویر را دارد ، اما کاربر تصویر مناسبی برای آن ندارد بنابراین از این کلمه می گذرد و این کلمه برای شخص دیگری نمایش داده می شود.
  3. بدیهی است که کلمه نمایش داده شده را نمی توان در قالب مالتی مدیا نمایش داد فرضا کلمه pump factor را به هیچ وجه نمی توان به صورت شکل دراورد. بنابراین این کلمه برای همیشه کنارگذاشته می شود و به هیچ فرد دیگری نشان داده نمیشود.
  4. کاربر مطمئن نیست که این کلمه در غالب تصویر پیاده میشود یا نه. بنابراین از این کلمه می گذرد و این کلمه برای شخص دیگری نمایش داده می شود.

 
این یک راه کلی برای تهیه عکس ها بود. اگر اصلاحی به دهنتان می رسد یا راه بهتری دارید استقبال می کنیم.
 

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

sm.de
sm.de
مدیران
کارشناس و برنامه ریز حفاری
سلام همایون جان...
اگه کمکی از دستم بر بیاد علاوه بر ترجمه کلمات تو این زمینه هم در خدمتم. 
۱۳۹۴/۰۹/۱۴ ۱۹:۱۷

13459
0