refinaryrig
تنها ۴ روز و ۸ ساعت و ۲۴ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

قوانین مدیران انجمن مهندسان نفت ایران


۰ ۹۳۷ ۰ ۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ۱۱:۱۸


درود

این قوانین مخصوص مدیران انجمن مهندسان نفت ایران می باشد و انتظار می رود کلیه مدیران، اعم از مدیران معمولی تا مدیران ارشدِ سایت در رعایت و اجرای آن کوشا باشند.
قوانین زیر از تاریخ دهم فروردین 1393 لازم الاجراست!

قوانین همگی به صورت کیفی بیان شده اند و برخی قوانین مثل لزوم حضور مرتب در انجمن و کمیت آن به صورت تبصره به تاپیک اضافه خواهد شد.


در ابتدا یاد آور می شوم در صورتی که هر شخص در هر جایگاهی اقدام به نادیده گرفتن این مقررات نماید، بی شک با وی برخورد قاطعانه خواهد شد و در صورت عزل، امکان چشم پوشی از تخطی او و بازگرداندن دسترسی های سابق به هیچ وجه مقدور نخواهد بود؛ لذا مجدداً تاکید می نمایم در پیروی از این مقررات کاملا جدی باشید.

این قوانین به شرح ذیل میباشد:

1 .  رعایت حُسن اخلاق و پاسخگویی مناسب به کاربران :

یک مدیر موظف است با صبر و حوصله پاسخ گوی سوالات و مشکلات کاربران باشد و صورت ناتوانی در ارئۀ پاسخ، کاربر را به مدیر مربوطه ارجاع دهد.

2.  اعمالِ به موقع و صحیح اختیارات خود از قبیل اخراج ، حذف و ... :

مدیریت انجمن تنها اصلاح ، حذف و تذکر نیست ؛ مدیر انجمن موظف است بر پست های ارسالی کاربران جهت تناسب با موضوع تالار، بروز بودن، تکراری نبودن، تطابق با موازین عرفی، شرعی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی  نظارت کند و در صورت کم بودن و یا قدیمی بودن مطالب ، مطالب انجمن تحت نظارت خود را جدید ، و یا اصطلاحاً به روز نگه دارد.


اگر در موردی قادر به تصمیم گیری صحیح نبود ، موضوع را به مدیر ارشد خود ارجاع دهد تا میزان نارضایتی کاربران به حداقل برسد.

3.  نظارت بر تمامیِ نقاط تحت مدیریت :

برخی  مدیران  تنها بر یک  انجمن دسترسی مدیریتی ندارد ، لذا بسیار مهم است که به تمام نقاط تحت مدیریت خود نظارت جامع داشته باشد.

4. حضور در انجمن و تلاش در غنی کردن محتوای سایت :

  مدیران موظف به بازدید و حضور روزانه  در سایت هستند . هر گونه  عدم حضور برای مدت زمان طولانی  باید از قبل با مدیریت کل انجمن هماهنگ شده باشد. همچنین مدیران موظفند انجمن های تحت مدیریت خود را به روز نگه دارند و در ایجاد تاپیک های جدید در آن انجمن کوشا باشند.

5. اجرای کامل قوانین :

یک مدیر موظف است تمامی قوانین مربوط به خود را به صورت کامل اجرا کند و از اعمال بعضی از ملاحظات و روابط دوستانه خودداری کند.

6 .  تشویق کاربران به همکاری:

مدیر موظف است تا ارتباط خوبی با کاربران تازه وارد برقرار کرده و در برخورد با آنها صبر و حوصلۀ بیشتری به خرج دهد.
 

7.  رعایت ادب در برخورد با کاربران :

یک مدیر باید برای کاربران الگو بوده، در برخورد با آنها از الفاظ مناسب استفاده کرده  و از بحث و جدل با آنها به شدت بپرهیزد.

8 .  همکاری درون تیمی :

مدیران هر بخش می بایست با یکدیگر هماهنگ باشند، و در صورت وجود داشتن اختلاف نظر آن را به سطح عمومی نکشانده و آن را درون خود حل نمایند.

در پایان با آرزوی رعایت قوانین بالا از سوی مدیران انجمن  ، به کاربران عزیز هم دو نکته را یادآور میشویم :

1.در برخورد با مدیران کمال صبر و همکاری را داشته باشید.

2. در صورت رویت رعایت نکردن قوانین فوق از سوی مدیران، مراتب را در انجمن شکایات اعلام کرده و از ایجاد تنش در سطح سایت خودداری نمایید.

 

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

11773
0