refinaryrig
تنها ۴ روز و ۸ ساعت و ۲۴ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

نرم افزار برنامه ریزی و ثبت ساعات مطالعاتی کنکور


۰ ۱۴۶۵۲ ۷ ۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۰۳:۰۶
به نام خدا
از همین حالا تا روز کنکور ، با نرم افزار رایگان برنامه ریزی درسی و ثبت ساعات مطالعاتی با شما همراهیم!

خلاصه:
نرم افزار ساخته شده قادر است ساعات مطالعاتی شما برای کنکور ارشد نفت 95 را ثبت کرده و سیر صعودی و یا نزولی مطالعاتی شما را به صورت نمودار نمایش دهد! شما قادر خواهید بود برای خود هدف گذاری کنید تا به یک ساعت مطالعاتی دلخواه برسید؛ در هر زمان می توانید وضعیت خود را با حالت ایده آلتان مقایسه و تدابیر لازم را اتخاذ کنید.

شرح کامل:
یکی از اقداماتی که بسیار در موفقیت افراد در کنکور موثر است، ثبت ساعات مطالعاتی در شبانه روز و حفظ یک روند صعودی در آن است. از این رو نرم افزار ثبت ساعات مطالعاتی به صورت رایگان منتشر شد. نرم افزار حاضر علاوه بر ثبت ساعات مطالعاتی و نمایش آنها به صورت نمودار، امکان هدف گذاری دارد. یعنی داوطلب می تواند با هدف گذاری ساعت مطالعه ای که میخواهد به آن برسد را وارد نرم افزار کند و سپس ساعات مطالعه واقعی را یادداشت کند. به این ترتیب نرم افزار فاصله او را از حالت ایده آل نشان می دهد و داوطلبی می تواند کاستی ها احتمالی را جبران کند یا نقاط قوت را تقویت کرده و هدف های بزرگتر قرار دهد.
نرم افزار مخصوص رشته مهندسی نفت نوشته شده و به گونه ای طراحی شده که تمام گرایش های مهندسی نفت را پوشش می دهد.
نسخه یکم این نرم افزار بعد از روز ها تست و بررسی اولیه توسط رتبه های برتر کنکورهای گذشته و امسال مهندسی نفت، اکنون به رایگان در دسترس شماست! ما تا روز کنکور از طریق این نرم افزار ، و به روز رسانی آن به شما کمک می کنیم تا برنامه ریزی خوبی برای خودتان داشته باشید. فراموش نکنید که برنامه ریزی درست یکی از مهمترین عوامل موفقیت شما در کنکور است.
نرم افزار به گونه ای طراحی شده که در هر زمان که ما بروز رسانی جدیدی ارائه کنیم، می توانید بدون از دست دادن اطلاعات خود، آنرا آپدیت کنید. هر امکان جدیدی که لازم ببینیم و یا هر مشکلی که در نرم افزار بوجود بیاید، در نسخه جدید اعمال می شود و بلافاصله توسط شما قابل دسترس خواهد بود.

محیط نرم افزار:
نرم افزار از چهار سربرگ کلی تشکیل شده است.

سربرگ اول
سربرگ اول نمودار وضعیت مطالعه شما و فاصله آن با حالت ایده آل را نمایش می دهد. نمودار به سه شکل مختلف قابل ترسیم است؛ روزانه، هفتگی، و ماهانه. همچنین هر یک از این نمودار ها را می توان برای هر یک از دروس مطالعه شده و یا مجموع همه دروس رسم کرد.
مثال نمودار ماهانه:


مثال نمودار هفتگی:


مثال نمودار روزانه هر ماه:
در هر یک از نمودار های فوق با نگه داشتن ماوس روی نمودار، مقدار دقیق ساعت و دقیقه نشان داده خواهد شد.


سربرگ دوم
در این بخش می توانید ساعات مطالعاتی خود را اضافه کنید.
در هر زمانی میتوانید ساعات مطالعاتی هر روز دیگر را اضافه کنید، به این صورت که می توانید بعد از هر نوبت مطالعه ساعت را اضافه کنید یا اینکه در پایان روز و یا حتی هر چند روز یک بار آنها را اضافه کنید.
بخشی با نام جزئیات در نظر گرفتیم تا بتوانید مبحث مورد مطالعه یا سایر جزئیات مورد نظرتان را در آن بنویسید.در صورتی که کلیه فیلد های مربوطه را کامل پر کنید ساعت مطالعاتی شما پس ازنمایش یک پیغام اضافه شده و در جدول ذیل آن قابل مشاهده خواهد بود. در غیر این صورت پیغام خطایی مبنی بر کامل کردن فیلد ها دریافت خواهید کرد.
افزودن ساعات مطالعاتی:


سربرگ سوم
در این بخش می توانید مطالعه خود را هدف گذاری کنید. روزهای مطالعاتی شما از یکم تیر ماه تا زمان کنکور به صورت هفته به هفته تقسیم شده است. شما برای هر هفته یک هدف گذاری می توانید داشته باشید. در نهایت نمودار فاصله شما با هدفتان را نمایش می دهد.شما باید همواره روند صعودی در هدف گذاری را رعایت کنید و تلاش کنید تا کمترین فاصله ممکن با هدفتان را داشته باشید.
هدف گذاری هفتگی:
در جدول پایین صفحه هم اهداف خود را میتوانید ببینید. با کلیک روی شکل مداد می توانید اهداف را ویرایش کنید. پس از کلیک روی علامت مداد با شکل زیر مواجه می شوید.
ویرایش هدف گذاری
همچنین با کلیک روی تصویر سطل زباله می توانید داده مربوط به هفته را حذف کنید. قبل از حذف پیغامی برای اطمینان از حذف نمایان می شود.
حذف هدف گذاری:



سربرگ چهارم
در سربرگ چهارم داده های ساعت مطالعاتی قابل ویرایش و حذف هستند. مانند سربرگ فبلی شما با کلیک روی علامت مداد و سطل زباله می توانید داده مربوط را ویرایش یا حذف کنید.
ویرایش یا حذف ساعات مطالعاتی:

بکاپ:
با استفاده از امکان قرار داده شده در نرم افزار شما در هر زمانی می توانید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.ضمنا نرم افزار جمعه هر هفته اتوماتیک یک فایل بکاپ ایجاد می کند. فایل دیتابیس در مسیر زیر وجود دارد:


c:\program files\Iran-SPE\timetable\database.iran-spe

اسم فایل اصلی دیتابیس نرم افزار database.iran-spe است. فرض کنید شما در ساعت 7 و 30 دقیقه روز 1 آگوست 2015 از نرم افزار بکاپ میگیرید. بکاپ ایجاد شده با نام:


c:\program files\Iran-SPE\timetable\2015-08-01-07-30-00-database.iran-spe


ذخیره می شود. هر زمان که به خاطر مشکل خواستید این بکاپ را برگردانید کافی است آنرا به نام اصلیش یعنی database.iran-spe تغییر نام دهید. بدیهی است با برگرداندن بکاپ مربوط به یک تاریخ خاص، اطلاعات بعد از آن تاریخ وجود نخواهد داشت.

دانلود:
دقت کنید نرم افزار بر پایه Dot Net framework 4 نوشته شده است. اگر این فایل پیش نیاز در سیستم شما نصب شده است، احتیاج به نصب آن نخواهید داشت.(در ویندوز 8 به بعد این نرم افزار به صورت پیش فرض در سیستم نصب شده است. بنابراین معمولا در ویندوز 7 و ماقبل آن این نسخه موجود نیست و باید آنرا دانلود کنید.)

دانلود پیش نیاز دات نت فریم ورک:
کلیک
دانلود ستاپ اصلی نرم افزار:

فایل پیوست ۱
نام فایل: Iran-SPE Timetable setup
حجم: 5,31 مگابایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۶۵۸
رمز: iran-spe.com


رمز فایل ها: iran-spe.com

نکات مهم:
1- پس از نصب نرم افزار ، بسته به تنظیمات سیستم شما ، ممکن است برای اجرای برنامه نیاز باشد تا از Run as administrator استفاده کنید. در این صورت کافی است روی آیکون ایجاد شده در دسکتاپ راست کلیک کنید سپس properties را انتخاب کرده و در بخش Compatibility قسمت  Privilege Level را بیابید و تیک گزینه Run this program as an administrator را فعال کنید. از این پس برنامه به شکل عادی کار خواهدکرد.
2- در این نرم افزار از دو فونت B Yekan و B mitra استفاده شده است که به همراه نرم افزار روی سیستم شما نصب می شوند. برای استفاده از این فونت ها چه در این نرم افزار و چه در هر نرم افزار دیگر مثل مایکروسافت ورد و ... قبل از نصب فونت در ویندوز 7 یا 8 باید اجازه نصب فونت جدید را به سیستم خود بدهید. (اگر هم اکنون از فونت های مختلف در نرم افزار های متنی استفاده می کنید به این معنی است که شما این مشکل را ندارید.) برای حل این مشکل به این شکل عمل کنید:
- درایو C را باز کنید > پوشه windows > پوشه fonts > از منوی سمت چپ font settings > گزینه Allow fonts to be installed using a shortcut را چک کنید.> دکمه ok را بزنید و سیستم را ری استارت کنید. > نرم افزار را نصب کنید.
3- هنگام استفاده از نرم افزار، از صحت تاریخ و ساعت سیستم خود مطمئن باشید تا در زمان کار به مشکلی بر نخورید.

گزارش مشکل و پیشنهاد:
هر چند نرم افزار حاضر بعد از ساعتها تست و ارزیابی توسط افراد مختلف ارائه شده است، اما قطعا خالی از اشکال نیست. خواهشمندم هر گونه پیشنهاد و گزارش مشکل خود را با ما در میان بگذارید.
پل های ارتباطی:
mail:info[at]iran-spe[dot]com
SMS:30004866000406
Line ID:www.iran-spe.com
instagram:instagram.com/iranspe
facebook:fb.com/iranspe
Private Message:click
 
سایر ابتکارات انجمن:
نرم افزار؛بزرگترین دایره المعارف مهندسی نفت
دیکشنری آنلاین نفت
دیکشنری نفت برای اندروید
موتور جستجوی مقالات نفتی

کمک مالی:
در صورتی که تمایل دارید انجمن را به ادامه تولید نرم افزارهای رایگان تشویق کنید می توانید از طریق این صفحه مبالغ مورد نظر خورد را واریز کنید.

 

 
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

Sajad Bahrampour
Sajad Bahrampour
عضو عادی
ممنون اقای قاسمی واقعا خیلی زحمت می کشید...

 
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۲۲

ps.a
ps.a
عضو فعال
خیلی خوبه بسیار ممنون:)
 

 
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۲:۲۶

احمد داراب پور
احمد داراب پور
عضو فعال
کارشناس ارشد نمودارگیری از مخازن
تبریک عرض میکنم خدمت آقای قاسمی
 
۱۳۹۴/۰۴/۱۴ ۰۳:۳۳

همایون قاسمی
همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم کنکور ارشد 1395، با توجه به اخبار رسیده در مورد جابجایی احتمالی تاریخ کنکور ارشد 95 از بهمن ماه به اردیبهشت ماه، در صورت تایید این موضوع از سوی سازمان سنجش، نسخه جدید نرم افزار "برای استفاده تا اردیبشت 95" ارائه خواهد شد. اخبار بیشتر درباره این موضوع را از باکس کنکور ارشد انجمن، پیگیری بفرمایید.
 
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۲۰:۴۳

آرمان ذوالفقاری
آرمان ذوالفقاری
عضو عادی
با تشکر فراوان منتظر نسخه جدید نرم افزار جهت استفاده تا اردیبهشت هستیم
۱۳۹۴/۰۶/۲۱ ۰۰:۴۵

shirinoil
shirinoil
عضو عادی
کاش نسخه اندرویدش هم بود...این برنامه عالیه فقط حیف ک واسه اندروید نداره
۱۳۹۴/۰۸/۳۰ ۲۰:۵۲

همایون قاسمی
همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت
میتونید ساعات مطالعتونو یه جا داخل گوشی ثبت کنید و هر چند روز یکبار وارد نرم افزار کنید
۱۳۹۴/۰۹/۰۱ ۱۸:۲۸

18333
0