refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران


۰ ۲۲۹۹ ۶ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۰۱:۴۶
تاریخچه :دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مهمترین واحد دانشگاهی جامع در کشور با اعتبار جهانی و مبتنی بر هویت ایرانی‌- اسلامی خواهد بود که در راستای تولید، توسعه و انتقال علم و فناوری با ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در حل مسایل اساسی جامعه و توسعه پایدار آن گام بر می‌دارد.

ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با هدف ارتقاء کمی و کیفی آموزش و پرورش در راستای اداره علمی امور کشور و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده‌است. این مرمز دانشگاهی طیف وسیعی از برنامه‌های آموزشی را در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی‌ارشد و دکتری به ویژه در تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان داخلی ، منطقه‌ای و بین‌المللی ارائه و زمینه‌های لازم را برای گذراندن فرصتهای مطالعاتی اساتید سایر دانشگاههای داخلی و خارجی همچنین برقراری دوره‌های فوق دکتری فراهم می‌سازد.
واحد علوم و تحقیقات با ایجاد شبکه‌ای در سطح کشور درصدد گسترش برنامه‌های خود با سرعت و در پهنه وسیعتری بوده و سعی بر برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی و همچنین دانشگاههای معتبر دنیا به منظور تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص و مسئولیت‌پذیر نسبت به جامعه دارد.

این واحد دانشگاهی مشوق فعالیتهای تحقیقاتی، توسعه مرزهای دانش و طراحی فعالیتهای خلاقانه بوده و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در کشور تسهیل می نماید.شرایط حاکم بر فضای دانشگاه مبتنی بر هدایت دانشجویان و مشارکت و تعامل مستمر دانشجویان با کارکنان و اساتید با تکیه بر ارزشهایی چون خدامحوری، وجدان کاری، ارج نهادن به حقوق و کرامت انسانی، صداقت، از خودگذشتگی، خلاقیت و نوآوری، قانون مداری، عدالت گستری و شایسته سالاری است.
این واحد دانشگاهی با در اختیار داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و با استفاده از فناوریهای نوین، امکان توسعه و تکامل توانمندی های بالقوه کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی را به عنوان ارزشمندترین سرمایه انسانی فراهم می سازد و ازاین طریق به ارتقای سطح رفاه عمومی جامعه و توسعه پایدار کمک فراوانی می نماید.


اهداف و مقاصد کلی واحد علوم و تحقیقات

1- تقویت فضائل اخلاقی، ایمان و امید به آینده در میان دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و پرورش فارغ التحصیلان، پژوهشگران و کارآفرینان توانمند، مومن و متعهد به کشور
2- کسب جایگاه شایسته و درخورشان دانشگاه علوم و تحقیقات در کشور، منطقه و جهان
3- ایجاد محیط یادگیری پویا، خلاق و نوآور و ارتقای کیفیت و متحول نمودن امور آموزشی و پژوهشی
4- همگام شدن با تحولات علمی جهان و ایفای نقش موثر در عرصه های جهانی، کسب فناوریهای نوین و کاربردی کردن و تجاری سازی دستاوردهای علمی و پژوهشی
5- ایجاد و حفظ تعاملات و ارتباطات سازنده در راستای فعالیتهای آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی با سازمانهای دولتی، خصوصی و موسسات غیرانتفاعی و نیز نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر در کشور
6- افزایش سهم دانشگاه در تولید، توسعه و انتقال علم و فناوری و ارتباط و همکاری با مراکز علمی، دانشگاهی و فرهنگی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی
7- تحول مدیریتی و ساختاری، اصلاح تشکیلات و فرآیندها و بهبود مستمر آن، جهت بهره گیری موثر از امکانات و منابع(انسانی، مالی، فیزیکی و ...)


دانشکده مهندسی نفت
دانشکده مهندسی نفت وگاز از سال 1385 آغاز و در دو مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد در گرایشهای مختلف نفت وگاز فعالیت آموزشی وپژوهشی را هماهنگ با سیر تحول فناوریهای صنایع نفت وگاز ادامه می دهد .از ویژگیهای مهم این دانشکده برخورداری از اساتید با سابقه ومجرب رشته های نفت وگازارتباط گسترده با متخصصین صنایع نفت وگاز داخلی وخارجی کارآموزیهای مثمر و موثر در آشنایی دانشجویان با فعالیتهای صنایع نفت وگازکشور ودر نتیجه آشنایی دانشجویان با آینده شغلی محیط های اشتغال وفرصتهای شغلی ملی وبین اللمللی .برنامه در دست اقدام این دانشکده گسترش آزمایشگاههای تحقیقاتی نفت وگاز بمنظور ارتقائ فناوریهای نفت و گاز مخصوصا در صنایع بالا دستی نفت وگاز.موفقیت های دانشجویی در مسابقات بین المللی مهندسی نفت همواره این نوید را میدهد که فارغ التحصیلان این دانشکده در آینده ای نه چندان دور فناوریهای در سطح واستاندارد بین المللی ارائه نمایند واز این طریق جمهوری اسلامی ایران در ارائه فناوریهای جدید در سطح جهانی در مقامی شایسته قرار گیرد.

ریاست دانشکده :

نام و نام خانوادگی : دکتر ابوسعید رشیدی

sajjadsjon
عضو فعال

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

رضا فضلی
رضا فضلی
مدیران
مدیر انجمن و شاغل در عملیات حفاری دریایی
سلام
ممنون بخاطر این پست زیبا
من دانشجوی ارشد علوم و تحقیقاتم
دوستانی که تو اولویت های ارشد دانشگاه آزادشون اینجا رو میخوان انتخاب کنند هر سوالی دارید بفرمایید تا جایی که بشه جواب میدم
مخلص همه ی بچه های iran-spe

Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2

۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۱:۴۰

sajjadsjon
sajjadsjon
عضو فعال
عزیزم ایشالا به سلامتی
میگما اوضاع شهریه اونجا برای ارشد حفاری بهره برداری چجوریه؟
خوابگاه  داره؟اگه ئه خونه د انشجویی گیر میاد و وضعیت قیمتا؟
وضعیت اساتید و آزمایشگاه ها و نحوه برخورد با دانشجو چجوریه؟
.
.
در کل ارزش داره چند سال با ارزش زندگیتو اونجا بگذرونی بدون در نظر گرفتن مدرک؟؟
ممنون گلو
 
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۶:۵۷

رضا فضلی
رضا فضلی
مدیران
مدیر انجمن و شاغل در عملیات حفاری دریایی
عزیزم حفاری و بهره برداری نداره اینجا. اسم رشته اش حفاری و استخراجه.
شهریه ثابت ورودی 90 که ما بودیم 1021900 بود:D . حدود 1700000 میشه 3 ترم اول. ترم 4 فقط پایان نامه 1990000 میشه با فرض نداشتن واحد دیگه ای میشه 2500000 که با هر ترم تمدید پایان نامه 500000 اضافه میشه.
خوابگاه نداره. خونه هم بستگی به جاش داره. بالاتر از ولیعصر حدود 70-80 میلیون رهن کامل. پایین تر با 50 هم میشه گیر آورد.
ولی خوابگاههای خصوصی هم هست که شرایط خوابگاه رو اصلا توصیه نمیکنم

Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2

۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۲۱:۱۲

amir_beheshtian01
amir_beheshtian01
عضو عادی
دوست عزیز ظرفیت ارشد برای هر گرایش رو میدونی  ؟؟؟
۱۳۹۲/۱۲/۲۵ ۰۱:۵۵

رضا فضلی
رضا فضلی
مدیران
مدیر انجمن و شاغل در عملیات حفاری دریایی


سلام
حدود 25 تا 30 نفر برای هر گرایش و در هر ترم
البته بعضی سالها ترم بهمن گرفته نمی شه
۱۳۹۲/۱۲/۲۷ ۱۶:۰۵

sufiminer
sufiminer
عضو عادی
میخواستم بدونم بازار کار بچه های فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حفاری علوم و تحقیقات تهران چطوریه ؟
۱۳۹۳/۰۶/۲۲ ۰۲:۴۹

7228
0