refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دانلود نرم افزار Fekete FAST 5.1.3


۰ ۲۸۷۰ ۰ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۰۷:۵۴
F.A.S.T. FieldNotes نرم افزاری کارآمد برای جمع آوری داده ها و ثبت یافته ها از چاه های نفتی است. این برنامه قادر است این داده ها را به صورت دستی و یا به صورت در لحظه و الکترونیکی ثبت و آنالیز کند. برنامه میتواند نرخ جریانات نفتی و گازی را با روشهای AGA3, AGA7 و AGA8 محاسبه و ثبت کند. یکی از مزیتهای مهم این برنامه واسط گرافیکی توانمند آن است. تمامی اطلاعات در قالب جداولی در تبهای مجزا نمایش داده میشود و کاربران به راحتی میتوانند داده های مختلف را به صورت یکجا و در کنار هم با یکدیگر مقایسه و زیر نظر بگیرند.

داده های حاصل از تستهای عملیاتی این برنامه به راحتی قابل انتقال به نرم افزارهای دیگری همچون WellTest و ValiData است. در کنار این نرم افزار یک Viewer نیز وجود دارد که با کمک آن کاربرانی که FildNotes را بر روی سیستم خود نصب نکرده اند قادر هستند فایلهای خروجی این برنامه را به راحتی مشاهده کنند. این برنامه رویدادها و نتایج آزمونهای مختلف را در جداول مختلف نمایش میدهد. هر یک از جداول ستونهایی دارند که در هر ستون فاکتورهای مختلفی مورد سنجش قرار گرفته و مقادیر آن در جدول ثبت شده است.

شما به راحتی میتوانید نتیجه خلاصه ای از وضعیت فعلی تست را با وضعیت چند ساعت پیش مقایسه کنید. تفاوتها را ببینید و با تحلیل این مقادیر داده های معنا داری را به دست آورید. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این نرم افزار نمایش معنی دار داده ها با رنگهای مختلف است، به عنوان مثال رنگ سفید یعنی اطلاعات کافی برای محاسبه فاکتور مورد نظر وجود ندارد، رنگ سبز یعنی محاسبات با موفقیت انجام شده و نتیجه حاصله مقدار دقیق فاکتور سنجش شده است. به مهندسین نفت خصوصا افرادی که در شاخه بهره برداری از چاه های نفتی هستند توصیه میکنیم از توانایی های این نرم افزار غافل نباشند.
حداقل سیستم مورد نیاز :
سی پی یو دو هسته ای با حداقل دو گیگاهرتز فرکانس ٬ چهار گیگ رم و 512 مگابایت گرافیک - ویندوز ویستا ٬ سون نسخه های 32 و 64 بیت و ویندوز 8.1 ٬ ویندوز سرور 2008R2 ٬ ویندوز سرور 2012 در نسخه های ۶۴ بیتی


فایل پیوست ۱
نام فایل: Fekete-F A S T5 0 1 3
حجم: 84,13 مگابایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۲۶۰
رمز: iran-spe.com
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

27824
0