refinaryrig
تنها ۳ روز و ۷ ساعت و ۳۴ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دانلود رایگان نرم افزار پایپسیم آخرین نسخه


۰ ۱۳۷۰ ۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۰:۰۳

یکی از بزرگترین دغدغه های مهندسین ، طراحی مطمئن چاه ها و خطوط لوله به قسمی است که مایعات تولید شده به صورت امن و مقرون به صرفه ای به تسهیلات فرآیندی برسد. پایه و فنداسیون مدل سازی صحیح سیستم های تولید برمبنای سه حوزه اصلی علمی زیر استوار است که در همگی PIPESIM لحاظ شده اند:

مدل سازی جریان چند فازی: PIPESIM طیف وسیعی از ارتباطات جریانات چند فازی استاندارد صنعتی و همچنین مدل های مکانیکی سه فازی پیشرفته را به کار می گیرد. این مدل امکان محاسبه ساختار جریان، تاخیر مایعات، خصوصیات مربوط به شکل حرکت مواد و کاهش فشار همه ایستگاه ها در طول مسیر تولید را فراهم می آورند.

مدل سازی خصوصیات مایع: PIPESIM دو انتخاب را برای کاربر فراهم می کند، یکی مفاهیم مرتبط با نفت سیاه استاندارد صنعتی، و دیگری یک محدوده از مدل های ترکیبی از حالات معادله ای است. بسته به نوع برنامه، کاربران می توانند ازیک مجموعه گسترده از ویژگی های موجود در نرم افزار برای مدل سازی طیف گسترده ای از انواع مایعات انتخاب داشته باشند.

مدل سازی انتخاب گرما: پیش بینی درست انتقال گرما در محاسبه درجه حرارت خصوصیات مایع مورد نظر در سیستم، شکل گیری جامدات، و اصولا برای تمام طراحی های گرمایی سراسری سیستم حیاتی است. PIPESIM محاسبات تعادل انرژی که برای انواع مکانیزم های انتقال گرما محاسبه می شود، را انجام می دهد.

‌نسخه ۲۰۱۷ که لینک آن در باکس زیر قرار دارد رایگان است. در صورت تمایل می توانید پایپسیم ۲۰۲۲ را از این لینک خریداری نمایید.


فایل پیوست ۱
نام فایل: Schlumberger PIPESIM 2017 2 1071 x64
حجم: 1,24 گیگابایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۱۴۴
رمز: iran-spe.com
فایل پیوست ۲
نام فایل: Schlumberger PIPESIM 2030 License
حجم: 3,56 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۹۹
رمز: iran-spe.com

راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت



به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

74792
0