refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت ۱۴۰۱


۰ ۸۷۷ ۰ ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۰:۱۲

 شرکت های تابعه وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران به منظورتأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت اشتغال در محلهای خدمتی صنعت نفت مطابق نیازمندیهای اعلام شده از بین واجدین شرایط (مرد و زن) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشداز طریق برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناختی) ، طب صنعتی و گزینش، مطابق مقررات و ضوابط استخدام می نماید. از آنجا که تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون بر اساس محتویات این دفترچه راهنما می باشد، به داوطلبان توصیه و تأکید می گردد پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه مذکور و اطمینان از دارا بودن شرایط مندرج، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

دفترچه کامل را در پایین همین پست دانلود کنید!

مهلت ثبت نام ازمون فعلا ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ و تاریخ برگزاری این آزمون جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

آزمون کتبی

هدف از برگزاری آزمون کتبی، تعیین سطح معلومات عمومی، پایه و دانش فنی و ارزیابی روانشناختی داوطلبان استخدام میباشد. آزمون کتبی شامل دو بخش سوالات عمومی و تخصصی است.سوالات عمومیمتشکل از دروس ادبیات فارسی و زبان انگلیسی با ضریب یک و هوش و توانمندیهای ذهنی و کامپیوتر با ضریب دو بوده وسوالات تخصصی نیز مرتبط با دروس تخصصی در مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ثبتنامی داوطلب در آزمون میباشد.

نمره آزمون کتبی با وزن 40 درصد برای دروس عمومی و 60 درصد برای دروس تخصصی محاسبه میشود.

افراد ذکر شده در جدول ذیل در صورت شرکت در آزمون استخدامی از امتیازات مندرج در جدول صرفا در مرحله آزمون کتبی برخوردار خواهند شد.
برای ورود به مرحله ارزیابی تکمیلی، حدنصاب نمره آزمون کتبی داوطلب بایدحداقل 50 بر مبنای 100 در رشته محل خدمت باشد درمواردی که تعداد پذیرفته شدگان در مرحله آزمون کتبی کمتر از حدنصاب لازم برای ورود به مرحله ارزیابی تکمیلی باشد حداقل60درصد میانگین امتیازات نفرات اول تا سوم برای ورود به مرحله بعد ملاک عمل قرار می گیرد.

ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناختی)

 به مرحله ارزیابی تکمیلی، نتیجه آزمون کتبی خواهد بود.
ارزیابی تکمیلی از دو بخش مصاحبه فنی تخصصی و روانشناختی تشکیل شده است.
هدف از بخش مصاحبه فنی تخصصی، ارزیابی فعالیتها و تجاربکاری پذیرفته شدگان مرتبط با شغل ورشته تحصیلی، بررسی توانمندیها و قابلیتهای فرد در ارتباط با دانش فنی و تخصصی و دیگر مهارتهای متقاضی میباشد.
در بخش روانشناختی ، داوطلب از بعد سازگاری روانشناختی، چگونگی تعاملات و مهارتهای اجتماعی و مهارتهای مقابلهای
ارزیابی میگردد.
کسب حداقل 40درصد امتیاز مرحله مصاحبه فنی تخصصی الزامی بوده و امتیاز کمتر از آن به منزله عدم پذیرش نهایی متقاضی میباشد.
کسب حد نصاب در این مرحله نیز به منزله پذیرش نبوده و وضعیت فرد بر اساس نمره مکتسبه آزمون کتبی و نتیجه ارزشیابی تکمیلی (مصاحبه فنی تخصصی و روانشناختی)، در رقابت با سایر داوطلبان مشابه وبراساس ظرفیت استخدامی تعیین خواهد شد.
نتایج ارزیابی روانشناختی بصورت مقایسه شایستگی متقاضی با شرایط شغل ارائه میگردد.
در صورت مرتبط بودن موضوع پایان نامه دانش آموختگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد با نیاز صنعت نفت و تشخیص آن توسط ارزیابان تخصصی، حداکثر تا10درصد امتیاز کسب شده در ارزیابی تخصصی به امتیاز ارزیابی تخصصی داوطلب افزوده خواهد شد.

 

ضمنا مفاد آزمون وزارت نفت برای رشته مهندسی نفت، در دروس اختصاصی مهندسی حفاری ـ چاه آزمایی و نمودارگیری از چاه، زمین شناسی (نفت و ساختمان/تحت الارضی ) ـ سنگ شناسی–خواص سنگ و سیال ـ خواص سیالات مخزن ـ ژئوفیزیک و ژئوشیمی آلی ـ پتروفیزیک و چاه نگاری خواهد بود.

 


فایل پیوست ۱
نام فایل: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت سال 1401.pdf
حجم: 5,72 مگابایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۴۲
رمز: iran-spe.com

راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت



به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

82334
0