refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دوره فنی مهندسی افرا


۰ ۷۲۴ ۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۰:۱۷

مختصری درباره دوره افرا

دومین دوره‌ی فنی‌مهندسی افرا در پاییز ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. دوره‌های افرا اولا به دنبال شناخت مسائل کشور است و سپس سعی دارد روش‌های مناسب جهت ارائه راهکار برای رفع یا بهبود آن مسائل را بیان کند. دانش‌پژوهان این دوره ضمن آشنایی با مسائل حوزه‌ی فنی‌مهندسی، با نمونه‌های موفق این حوزه نیز آشنا می‌شوند. توانمندسازی، مهارت افزایی با رویکرد تشکیل هسته‌های پژوهشی از دیگر بخش‌های دوره است. این دوره با حضور اساتید و متخصصین دانشگاهی و صنعتی در ۵ حوزه «راه و شهرسازی (حمل و نقل)»، «پلیمر»، «نفت و گاز»، «هوافضا»و «فناوری اطلاعات» برگزار می‌شود.

شرایط و نحوه برگزاری دوره‌ی مجازی افرا

ابتدا وارد سامانه ثبت نام شده و قسمت پروفایل را تکمیل کنید و در صورت تایید در مرحله‌ی ارزیابی در تاریخ مشخص شده دو حوزه از حوزه‌های موجود را بر اساس علاقه‌ی خود انتخاب کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. (پروفایل‌های ناقص مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرند.) پس از تکمیل ثبت نام و در تاریخ معین شده مشاهده کلاس‌های تخصصی و مهارتی امکان‌پذیر می‌باشد و در صورت مشاهده تمام کلاس‌ها و تکمیل آزمون حوزه‌ی انتخابی می‌توانید وارد مرحله‌ی چالش شده و تا تاریخ مشخص شده فایل خواسته شده را آپلود کنید.

afra.rafda.ir


arastoo
عضو عادی



به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

72403
0