refinaryrig
تنها ۳ روز و ۲۲ ساعت و ۴ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

شرکت نفت فلات قاره ی ایران


۰ ۱۵۷۸ ۲ ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۰۴:۵۲
شرکت نفت فلات قاره ایران که از شرکت های تابعه ی شرکت ملی نفت ایران به شمار می رود ، اوائل شهریور ماه سال 1359 به منظور برآوردن اهداف مطالعاتی و عملیاتی جهت توسعه ی اکتشاف ، استخراج و بهره برداری از نفت خام و گاز طبیعی در ناحیه ی خلیج فارس تأسیس شد.
این شرکت از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی نفت دریایی جهان است که وظیفه ی استخراج و بهره برداری از میادین نفتی کشور در طول بیش از 1200 کیلومتر از گستره ی آب های نیلگون خلیج فارس و همچنین دریای عمان را با پیشینه ی نیم قرن تجربه بر عهده دارد.
شرکت نفت فلات قاره ایران از ادغام پنج شرکت منحل شده ی نفت ایران و ایتالیا (سیریپ)؛نفت ایران و   پان امریکن ( ایپاک)؛نفت لاوان (لاپکو)؛نفت  بین المللی دریای ایران ( ایمینوکو ) و  شرکت نفت سوفیران تشکیل شد و اهداف و خط مشی هایی از جمله اکتشاف ، تولید و گسترش میادین نفت و گاز با اولویت دادن به بهره یرداری از میادین مشترک با کشورهای همسایه ( به استثنای میادین گاز پارس شمالی و جنوبی) ، تولید صیانتی از ذخایر نفت و گاز و افزایش ضریب برداشت، مطالعات مستمر بمنظور شناخت بهتر مخازن با استفاده از فناوری های روز ، جلوگیری از مهاجرت نفت و گاز در میادین مشترک ، توسعه ی نیروی انسانی و بالا بردن سطح کارایی کارکنان از طریق اعمال شیوه های مدیریت علمی و تخصصی ، به روز رسانی و نوسازی تأسیسات ، نگهداری و استفاده ی مطلوب از تأسیسات ، بهینه سازی روش های بهره برداری و جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه و انطباق فعالیت های تولید نفت با کندانسیون ها و پروتکل های زیست محیطی بین المللی را در دستور کار خود قرار داد.

مناطق تحت پوشش
حوزه ی اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران در خلیج فارس ، به شش منطقه ی زیر تقسیم می شود :
1-منطقه ی بهرگان
این منطقه شامل میدان های نفتی هندیجان ، بهرگانسر ، نوروز و سروش است.
2-منطقه ی خارک
این منطقه شامل میدان های نفتی فروزان ، ابوذر ، دورود ، اسفندیار و آرش است.
3-منطقه ی سیری
این منطقه شامل میادین نفتی الوند ، اسفند ، سیوند ، دنا و نصرت می باشد.
4-منطقه ی لاوان
میدان های رسالت ، رشادت ، سلمان ،  بلال و میدان توسعه نیافته ی آلفا در این منطقه قرار دارند.
5-منطقه ی جدید کیش
در 18 کیلومتری کرانه ی جنوبی خلیج فارس واقع بوده و شامل میدان بزرگ گازی است.
6-منطقه ی جدید قشم
که اقدامات اجرایی در آن از سال 1386 و با تعریف پروژه های مختلف نصب تأسیسات خشکی و فرآورش نفت میدان مشترک هنگام ، مخازن ذخیره ی نفت ، خطوط لوله ی ارتباطی جهت ارسال به مبادی مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.
 

Ahmad Momeni
مدیران
ک

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

amirmohammad_rm
amirmohammad_rm
عضو عادی
سلام، چجوری می شه تو این شرکت، کار اموزی گرفت؟؟؟؟
 
۱۳۹۴/۰۲/۰۷ ۲۱:۰۳

مسعود قاسمی
مسعود قاسمی
عضو عادی


سلام،

به دو طریق :
1- از دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعت نفت باشی. در این حالت بر اساس قرارداد دانشگاه می تونی اونجا بری.
2- آشنا یا فامیلی داشته باشی که از قدرت لازم برای دادن معرفی نامه بهت، برخوردار باشه.

نکته1: اگه از حالت دوم وارد شرکت بشی، به دلیل داشتن آشنا در این شرکت، مدت زمانی که اونجا هستی بهت سخت نمی گیرن و شرایط بهتری رو خواهی داشت.
نکته2: بر اساس تجربه ی شخصی، با اطمینان میگم که بهترین مکان برای گذروندن کارآموزی هست و برات تجربه ی متفاوتی رو رقم می زنه به طوری که هنوز که هنوزه من تک تک لحظه های دوره ی کارآموزی در فلات قاره رو به خاطر دارم.

موفق باشی

 

 
۱۳۹۴/۰۲/۱۳ ۰۵:۲۴

14502
0