refinaryrig
تنها ۴ روز و ۱۱ ساعت و ۴۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

معرفی شرکت مدیریت اکتشاف نفت


۰ ۲۹۴۷ ۱ ۱۳۹۱/۰۹/۲۵ ۰۷:۱۲
شركت مدیریت اکتشاف نفت تا قبل از سال1378 شمسي مطابق با 1998ميلادي بخشي از مديريت اكتشاف شركت ملي نفت ايران محسوب ميشد در اين سال شركت خدمات اكتشاف نفت با شخصيت حقوقي مستقل بعنوان يك شركت فرعي و زير مجموعه شركت ملي نفت ايران فعاليت خود را شروع نمود. اين شركت در سال 2000 ميلادي در راستاي كوچك سازي دولت و توسعه فعاليت بخش خصوصي بويژه در حوزه بالادستي صنعت نفت با هدف ارائه خدمات فني مهندسي بهينه در زمينه اجراي پروژه هاي اكتشافي و توسعه ميادين نفت وگاز به شركت هاي نفت و گاز زير مجموعه شركت ملي نفت ايران و همچنين شركتهاي سرمايه گذار خارجي در داخل كشور ، از شركت ملي نفت ايران جدا و 100% سهام آن به صندوق بازنشستگي كاركنان صنعت نفت منتقل گرديد.

در آوريل سال 2003 ميلادي نام شركت خدمات اكتشاف نفت ، متناسب با فعاليت هاي اجرايي خود به شركت عمليات اكتشاف نفت تغيير نمود.

از سال 2000 تا كنون شركت توانسته به صورت يك شركت سهامي خاص با داشتن مجربترين متخصصين در قالب تكنسين ،كارشناس ،كارشناس ارشد، دكترا با استفاده از فناوري هاي مدرن و دانش روز ، با بكار گيري ماشين آلات و تجهيزات پيشرفته و متداول در جهان بهمراه امكانات سخت افزاري ، نرم افزاري و مغز افزاري در حوزه بالادستي اكتشاف نفت و گاز جايگاه خود را ارتقاء بخشد و نه تنها فعاليتهاي خود را در بازار داخل كشور افزايش دهد .بلكه با يك برنامه ريزي جامع در اوايل سال 2006 توانست اولين گام خود را جهت صدور خدمات فني و مهندسي در امر اكتشاف نفت وگاز به بازار بين الملل بر دارد.و با گذشت سه سال موفقيتهاي ارزشمندي را در حوزه فعاليتهاي بين المللي خود را حاصل نمايد و بر توسعه آن نيز بيفزايد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت اين شركت مراجعه فرماييد:
www.oeoc.ir

.

اهورا
عضو فعال



به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

star2mz
star2mz
در انتظار تایید مجدد
ادرس سایتی که گذاشتید مربوط به شرکت عملیات اکتشاف می شه نه مدیریت اکتشاف
۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۰۸:۰۴

1243
0