refinaryrig
تنها ۴ روز و ۰ ساعت و ۲۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

معرفی شرکت گلو بال پترو تک کیش


۰ ۲۴۷۵ ۱ ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ ۰۵:۱۵
گلوبال پتروتك كيش يك شركت خصوصي ايراني با تخصص در زمينه حفاري چاه‌هاي نفت و گاز است كه فعاليت خود را براي برآورده كردن نيازهاي صنعت نفت و گاز ايران با دو دستگاه حفاري خشكي آغاز كرد. در حال حاضر اين شركت علاوه بر دارا بودن دستگاه‌هاي ملكي حفاري خشكي و دريايي، دستگاه‌هاي استيجاري ديگري را نيز بصورت قرارداد طولاني‌مدت اجاره در اختيار دارد. هدايت و پشتيباني اين مجموعه عظيم مستلزم توانايي انجام مديريت پروژه و وجود سرويس‌هاي ديگري چون مهندسي، برنامه‌هاي كيفيت و تعميرات پيشگيرانه، پشتيباني، سلامت، ايمني و برنامه‌هاي زيست محيطي و منابع انساني  است. اين توانمندی ها باعث شده شركت گلوبال پتروتك كيش با در اختيار داشتن بيش از دو سوم بازار دستگاه‌هاي حفاري دریایی در ايران، به عنوان پيمانكار حفاری پيشرو در اين كشور، شناخته شود.
اولويت دادن به سرمايه‌هاي انساني و حفظ ايمني و سلامت آنها از اصول شركت است. ما به كارکنان خود احترام مي‌گذاريم و با ايجاد فضاي رقابتي و در نظر گرفتن تشويق‌هاي لازم، سعي كرده‌ايم فرصت‌هاي شغلي جذاب و شرايط امن كاري را به وجود آوريم. اين سياست موجب شده، نيروي كار باتجربه و متعهدي را در اختيار داشته باشيم كه پایه برتري شركت شده‌ است.
شركت گلوبال پتروتك كيش با افزايش مستمر توانايي‌هاي خود و توجه به نظر كارفرما، هم‌راستا با نيازهاي آنان چنان گام برمي‌دارد كه گويي خود سهامدار آن كار است.
تمركز شركت بر كارهاي اكتشافي و توسعه حفاري، در وهله نخست، استفاده از دستگاه‌هاي حفاری كارآ و سالم است. با توجه به نوع دستگاه حفاري و موقعیت آن، ما توان حفاري تا عمق 24 هزار پا در آب‌هاي تا عمق 300 پا را داريم.

sadeghioil
عضو عادی

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

افق صنعت پارس
افق صنعت پارس
عضو عادی
با سلام و احترام

از شرکت افق صنعت پارس هستم این شرکت در رابطه با واردات تجهیزات نفتی و حفاری فعالیت دارد . آیا امکان مراجعه به شرکت  محترم جهت توضیح پاره ای فعالیت این شرکت امکانپذیر می باشد
ضمنا آدرس سایت شرکت به حضورتان اعلام می گردد : www.irhopi.com
با سپاس
نازنین عارف
۱۳۹۴/۰۵/۲۵ ۱۳:۱۹

17106
0