refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

بررسی علل گیرکردن رشته حفاری در چاههای جهت دار میدان نفتی اهواز، صرف نظر از زونهای مخ


۰ ۶۳۴ ۰ ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ۱۱:۳۰
بررسي علل گيركردن رشته حفاري در چاههاي جهت دار ميداننفتي اهواز، صرف نظر از زونهاي مختلف فشاري...--- مسئله گيركردن لوله هاي حفاري در ه هاي جهت دار، اصولاً به علت عوارض طبيعي يا كاربردنامناسب تجهيزات و وسائل مرتبط به حفر چاه، بروز م ينمايد؛ همچنين وجود سه زون با فشارهايمختلف ار طول مسير حفاري باعث تغيير در پارامتر هاي آن مي گردند كه همين تغيير پارامتر ها گاهاًميتوانند باعث گير كردن رسته حفاري بشوند؛ اما از طرفي عواملي نيز وجود دارند كه بدون تاثير از فشارسازندها باعث گيركردن رشته حفاري مي گردند. در اين مقاله سعي شده است تا با توجه به شرايط وداده هاي عملياتي، عواملي از گيركردن لول ههاي حفاري در چا ههاي جهت دار ميدان نفتي اهوازشناسايي گردند كه زونهاي مختلف فشاري كمترين اثر را بر آنها دارند.
فایل پیوست ۱
نام فایل: 15.rar
حجم: 136,88 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۳۲
رمز: iran-spe.com

 
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

محسن میهن دوست
مدیران
mohsen.mihandoust

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

55635
0