refinaryrig
تنها ۴ روز و ۸ ساعت و ۱۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی طبق اخرین قوانین


۱ ۱۲۸۵ ۲ ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ ۰۸:۳۳
سلام
دوستان هر کس تمایل به دریافت اطلاعات در این باره داره میتونه سوالشو مطرح کنه. همچنین سعی میکنیم پست اول رو به بیان کلیات قوانین بپردازیم.
 

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

fardin7e
fardin7e
عضو عادی
با سلام
بنده دانشجوی کارشناسی ارشد ترم اول رشته مدیریت مخازن در دانشکده تهران هستم که کارشناسی رشته مهندسی مخازی نفت در دانشکده نفت اهواز بوده ام. سوالم اینه که چه نوع پروژه هایی متناسب با رشته ای که دارم و رشته ای که خوندم وجود داره... به کجا باید مراجعه کنم و اینکه واقعا در تلاشم که هرنوع پروژه ای وجود داشته باشه در این زمینه رو به نحو احسن انجام بدم. اگه منو در این باب راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم.  
۱۳۹۶/۰۸/۰۶ ۱۰:۲۳

همایون قاسمی
همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت


سلام
با توجه به این که به طور کلی رشته های کمی هستند که پروژه نفتی می خوان بهترین گزینه برای شما اینه که روی «مدیریت» زوم کنید. بنظرم اصلا نگید مدیریت مخازن میخونم بگید مدیریت میخونم! خیلی کارساز تره! اگر به لیست سازمان های کسری خدمت مراجعه کنید می تونید سازمان هایی که به مدیریت پروژه می دن رو پیدا کنید. برای لیست هم دو راه دارید یکی این که در اینترنت سرچ کنید (روی سایت خودمون هم داریمش) و سازمان های ارایه دهنده رو پیدا کنید. راه دوم مراجعه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح هست. (ایستگاه متروی صیاد) دقت کنید که با بنیاد ملی نخبگان اشتباه نگیرید.
اولویت اینه که حضوری برید معمولا تلفنی به نتیجه نمیرسید. البته بسته به جایی که میرید ممکنه اجازه ورود به شما ندن یا لازمه باشه قبلا هماهنگ کرده باشین (مثل نهاد های نظامی)
روال معمولا بر اینه که اول از شما رزومه میخوان پس دست خالی نرین. رزومه هم معمولا خیلی چک نمی کنن که همه مواردی که نوشتید کاملا درسته یا نه ولی خوب خیلی هم غلو نکنید. بعد ممکنه که اونها موضوعی داشته باشن یا اینکه از شما بخوان موضوع ارایه کنید پس اگه بتونید موضوعی ذیل مبانی دفاعی ارایه کنید خیلی میتونه مفید باشه. اگر کارتون خیلی خوب پیش بره بسته به سطح آکادمیک اون مرکز از شما میخوان که پروپوزال در یک موضوع خاص ارایه کنید که این کارو انجام میدید و اگه اوکی باشن مقدمات ثبت در بنیاد فراهم میشه. دقت کنید رفتن به بنیاد الزامی نیست و اگر نهادی پیدا کردید که کسری میده بعد از این که به شما اوکی دادن کارهای ثبت در بنیاد رو انجام میدن. اگر بنیاد رفتین کاغذ و قلم ببرین چون گوشی رو از شما میگیرن دم در.

 
۱۳۹۶/۰۸/۰۷ ۰۱:۴۴

47453
0