refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

عملیات Tie Back


۰ ۳۴۶۵ ۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ۰۴:۳۶
اين عمليات معمولاً در مواقعي كه لبة آستري دچار مشكل شده و باعث نشت مي شود  انجام مي گيرد. در صورتيكه تست لبة آستري همراه با تزريق سيمان موفقيت‌آميز نباشد ناگزير به راندن شاخه هاي جديد و سيمانكاري  اين قسمت و متعاقب آن تست لبه آستري جديد خواهيد بود. هدف از انجام اين عمليات اضافه‌كردن فصل مشترك آستري و جداري و بمنظور رفع نشت لبه آستري قديم مي‌باشد.  با راندن Short Liner همراه با متعلقات جانبي اين عمليات انجام مي‌شود. در موارد يكه جداري توليد Collapse  مي شود و عمق ناحيه آسيب ديده در نزديكي سطح باشد لوله هاي 7” را تا سطح امتداد داده تا منطقه آسيب ديده را توسط آن كاملا پوشش دهند در اين صورت بايد جهت قراردادن جداري جديد در تاج چاه يك Casing Head Spool  اضافه نمود. لوازم مورد نياز براي انجام اين عمليات عبارتند از:

  1. Dressing Mill

 

  1. Seal Nipple

 

  1. L.D.C

 

  1. X.O.S Or Swivel

 

  1. L.G  &Tie Back

 

  1. Centerlizer

 

  1. Wipper $ Pump Down Plug

 

فایل پیوست ۱
نام فایل: tie back operation.rar
حجم: 8,99 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۲۲۵
رمز: iran-spe.com

 

 
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

محسن میهن دوست
مدیران
mohsen.mihandoust

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

53851
0