refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

Rhino


۰ ۷۱۲ ۰ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۱۰:۲۷
Rhino محصول سال 2014 شرکت Schlumberger. Rhino در حال حاضر پیشرفته ترین و دقیق ترین Reamer می باشد که شامل 3 مدل Rhino XC، Rhino RHE ، Rhino XS است. از نظر عملکرد هر سه مدل Rhino عملکردی یکسان دارند و تنها تفاوت آنها در Cutter Block های آن ها می باشد. Rhino عملکردی هیدرولیکی دارد که توسط سیستم گسترش تیغه های چال تراش Z-Drive تامین می شود، زمانی که Ball از سطح درون رشته انداخته می شود با قرار گیری بالا در جایگاهش مسیر اصلی حرکت سیال قطع و سیال وارد مجرایی که در بالای ball قرار دارد می شود، این مجرا به دو مسیر تقسیم می شود، یک مسیر به سمت پایین، سیال را به مته می رساند و یک مسیر در خلاف جهت مسیر اصلی جریان می باشد که فشار سیال در این مسیر موجب راندن یک پیستان روبه بالا می شود، حرکت روبه بالای پیستان، Cutter Block ها را رو به بالا می راند، باتوجه به شیار های زاویه دار روی Cutter Block ها (همانند یک ریل عمل می کنند) Cutter Blockها همزمان با رانده شدن به بالا به بیرون هدایت می شوند.
همان طور که در شکل می بینید یک فنر در بالای Cutter Block ها قرار دارد که زمانی که Cutter Block ها به بالا رانده می شوند، فشرده می شود. هر زمان که پمپ کردن سیال متوقف می شود، نیروی روبه پایین این فنر باعث بسته شدن Cutter Block ها شده و می توان رشته حفاری را بدون خطر گیر کردن خارج کرد.
در رابطه با مزایای Cutter Block ها در هر سه مدل تو ی پست دیگه کامل توضیح خواهم داد.
 

 

 

 

 


فایل پیوست ۱
نام فایل: 977 1396202256 1
حجم: 95,37 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۵
رمز: iran-spe.com


فایل پیوست ۲
نام فایل: 977 1396202227 1
حجم: 63,32 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۶
رمز: iran-spe.com


فایل پیوست ۳
نام فایل: 977 1396202205 1
حجم: 30,1 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۵
رمز: iran-spe.com


فایل پیوست ۴
نام فایل: 977 1396202073 1
حجم: 22,32 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۵
رمز: iran-spe.com
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

oil123
عضو عادی

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.
11784
0