refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب


۰ ۲۷۱۵ ۰ ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ ۱۲:۴۲
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب سومین واحد دانشگاهی از واحدهای دانشگاه تابعه دانشگاه آزاد اسلامی است. این واحد دانشگاهی از لحاظ تعداد دانشجو در حال حاضر با بیش از ۴۰ هزار نفر دانشجو دومین دانشگاه بزرگ کشور و از نظر رشته های فنی و مهندسی با حدود ۲۰ هزار نفر دانشجو در دانشکده های فنی و مهندسی و صنایع بزرگترین دانشگاه کشور و خاورمیانه به شمار می رود. این دانشگاه در زمره پنج دانشگاه برتر واحدهای آزاد می‌باشد و قدمتی ۳۰ ساله دارد. براساس نظام رتبه بندی سیماگو در سال ۲۰۱۴ که بر اساس اطلاعات علمی پایگاه اسکوپوس (متعلق به ساینس دایرکت) انجام می شود، واحد تهران جنوب از لحاظ رتبه بندی در رتبه دوم واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پس از واحد علوم و تحقیقات قرار دارد . براساس نظام رتبه بندی وبومتریکس در سال ۲۰۱۴ نیز واحد تهران جنوب چهارمین واحد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد (پس از واحدهای علوم و تحقیقات، کرج و مشهد) . این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۱۵ رشته مصوب دکتری وزارت علوم و ۷۹ رشته مصوب کارشناسی ارشد وزارت علوم می باشد.

دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در مقطع کارشناسی دارای رشته مهندسی نفت گرایش حفاری و استخراج و در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته مهندسی نفت-اکتشاف می باشد~~
بنیانگذاری
۱۳۶۴رئیس
دکتر احمد شمسمعاون آموزشی
دکتر عبدالحسین موحدیمعاون پژوهشی
دکتر منصور شیخانمعاون دانشجویی
دکتر رضا نیک بخشهیئت علمی
۱۱۰۰دانشجویان
۴۱۰۰۰دانش‌آموختگان
۱۱۰۰۰۰نوع واحد
جامع

منبع:wikipedia
دانشکده فنی و مهندسی در حال حاضر در حال احداث آزمایشگاه نفت می باشد
اما آزمایشگاه های مربوط به نفت در حال حاضر در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود قبل از این هم در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شد.

alirezaa
عضو عادی

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

19119
0