refinaryrig
تنها ۳ روز و ۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دانلود رایگان نرم افزار کوئستور ویژه ارزیابی اقتصادی نفت و گاز


۰ ۱۰۰۸ ۰ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۰۹:۳۲

 

QUE$TOR نرم افزاری ارزشمند برای پیش بینی هزینه های مصرفی در پروژه های اکتشاف، استخراج و بهره برداری از منابع زیرزمینی نفت و گاز است. این نوع پروژه های معمولا هزینه های پراکنده زیادی را شامل میشوند، با استفاده از این برنامه میتوانید تمامی هزینه هایی که در چرخه حیات این پروژه ها صرف شده است را به صورت متمرکز پیش بینی و تحت اختیار داشته باشید. QUE$TOR در 50 کشور دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

این محصول توانمند کاربردهای مختلفی در صنعت استخراج نف و گاز داراست از جمله غربالگری مخازن نفت و گاز، بهینه سازی فرایندها و بررسی دقیق هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی در این نوع پروژه ها. این نرم افزار از سه ماژول QUE$TOR Offshore, QUE$TOR Onshore و QUE$TOR LNG Regasification تشکیل شده است.

این نرم افزار با دارا بودن دیتابیس جامعی از خصیصه ها، تکنولوژی ها و تجهیزات بی شمار به مهندسین تخمین هزینه، تحلیلگران مالی، مدیران رده بالا کمک میکند تا با دقت بالایی هزینه های مختلف در استخراج نفت و گاز را مدلسازی کنند. برنامه منظمی برای فرایندهای توسعه تدوین کنند، صرفه جویی چشمگیری در تحقیق و آنالیز داشته باشند، قبل از انجام پروژه بتوانند امکان سنجی دقیقی از پروژه داشته باشند و بسیاری از پیش بینی های مشابه دیگر.

QUE$TOR با فراهم کردن قابلیتهای مختلف برای برآورد دقیق هزینه ها به مهندسین کمک میکند تا بتوانند بر اساس منابع مالی و زمانی خود، انجام پروژه ها را امکان سنجی کنند، و به این ترتیب ضمن صرفه جویی زمانی و مالی، جلوی هر نوع اشتباهاتی که ناشی از عملکردهای نسنجیده هستند را بگیرند. مهندسین نفت و گاز، مدیران و تحلیلگران مالی و فنی همگی میتوانند از توانایی ها و قابلیتهای این برنامه در راستای پیشبرد اهدافشان یاری بجویند.

 


فایل پیوست ۱
نام فایل: IHS QUESTOR 2015 Q1 15 1 0 118
حجم: 32,11 مگابایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۶۱
رمز: iran-spe.com

 

راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت



به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

74791
0