refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

بررسی چالشهای رو در توسعه آموزش مجازی و راهبرد مقابله با آنها در شرکت ملی حفاری ایران


۰ ۵۹۲ ۰ ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ۱۲:۲۱
شركت ملي حفاري ايران از شركتهاي زير مجموعه وزارت (شركت ملي نفت ايران ) مي باشد كهوظيفه حفاري چاههاي نفت و گاز و انجام خدمات فني مربوطه را در سراسرنقاط ايران و كشورهايمنطقه عهده دار بوده و شامل بيش از 10000 نفر نيروي رسمي و پيماني مي با شد كه به دو بخشنيروهاي ستادي مستقردر مركز شركت و نيروهاي عملياتي كه عمدتا " بصورت اقماري همراه دكلهايحفاري در سطح كشور انجام وظيفه مينمايند.با توجه به حركت اقتصاد كشور به سمت جهاني شدن و لزوم حضور كليه شركتها در مناقصاتبينالمللي، تجهيز شركته ا به علوم و فنون روز و روز آمد نمودن پرسنل به امري لازم و ضروريتبديل گرديده و شركتهايي كه به امر آموزش پرسنل خود اهتمام نورزند بصورت طبيعي از گردونهرقابت حذف ميشوند لذا شركت ملي حفاري ايران نيز از اين قاعده مستثني نبوده و آموزش پرسنل بهعنوان حركتي مستمر و پايدار در شركت درحال نهادينه شدن ميباشد.لنسرپ با توجه به نوع كار حفاري و حضور عمده پرسنل بر سر دكلهاي حفاري و شيفتي بودن كار عمده14 روز كار - 14 روز استراحت ) و نيز پراكندگي دستگاههاي حفاري در سطح كشور استفاده از )روشهاي سنتي آموزش به دلايل زير عملا"غير ممكن يا مشكل ميباشد:1- پرسنل عملياتي تمايل چنداني به حضور در دوره هاي آموزشي در ايام استراحت خود ندارند2- اگر اين دورهها در زمان كار پرسنلي برگزار شود دستگاهها با كمبود نيرو مواجه ميشوند.3- حضور پرسنل از شهرهاي مختلف و استقرار در اهواز براي مدت دوره مستلزم هزينههاي اقامت، غذا وپرداخت حق مأموريت و . . . ميباشد4- عدم تمايل پرسنل به آموزشهاي قديمي و سنتي و....5- اب با گسترش كاربرد فناوري اطلاعات در كشور و توسعه ارتباطات استفاده از آموزشهاي الكترونيكيتوجه به داشتن توانهاي بالقوه نمونه زير ، بعنوان جايگزيني براي آموزشهاي سنتي ميتواند جهترسيدن به اهداف فوق ما را ياري دهد:6- امكان گسترش آموزش و فراگير نمودن آن .7- کاهش هزینه ها8- امكان برگزاري دورههاي بيشتر و متنوعتر جهت پرسنل9- جذابيتهاي سيستمهاي آموزشي جديد و نو و ....در اين مقاله سعي خواهد شد تا تعريف روشني از آموزش الكترونيكي و انواع آن ارائه شود و مزايا ومعايب آن به تفصيل بررسي شده راهكاري مناسب جهت تدوين و راهبرد آموزش الكترونيكي در شركتملي حفاري ايران ارائه گردد.
فایل پیوست ۱
نام فایل: 2.rar
حجم: 208,57 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۲
رمز: iran-spe.com

 
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

محسن میهن دوست
مدیران
mohsen.mihandoust

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

55510
0