refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

چهارمین کنفرانس بین المللی و اولین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران


۰ ۷۶۱ ۰ ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۰۵:۴۰

برگزاری چهارمین کنفرانس بین¬المللی و اولین جایزه ملی انرژی¬های تجدیدپذیر ایران

ثبت نام برای دریافت نخستین جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر آغاز شد

انجمن انرژی های تجدید پذیر ایران در نظر دارد طبق سنوات گذشته با گرد آوردن چهره ها، شرکت های و موسسات داخلی و خارجی فعال در زمینه انرژی های تجدید پذیر اقدام به برگزاری چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر و ، اعطاء جایزه ملی انرژی¬های تجدیدپذیر نماید.
با توجه به لزوم ایجاد بستری مناسب جهت معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی¬های تجدیدپذیر کشور، جایزه ملی انرژی¬های تجدیدپذیر توسط انجمن انرژی¬های تجدیدپذیر ایران طراحی شده و در افتتاحیه این کنفرانس، به فعالان برتر و منتخب این حوزه در هفت سطح 1- شرکتهای دانش¬بنیان تولید کننده تجهیزات تجدیدپذیر 2- پروژه تجدیدپذیر 3- سازمانهای عمومی و دولتی 4- شخصیت تأثیرگذار 5- رسانه برتر 6- شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق استان 7- شرکت و موسسات خارج از صنعت تجدیدپذیر، اعطا خواهد شد.
این رویداد با ریاست مهندس حمید چیت چیان با شعار "انرژی های تجدید پذیر ، نوآوری و تحول در انرژی و اقتصاد" در 21 و 22 مهر ماه برگزار خواهد شد.
جهت دریافت اطلاعات مربوط به چهارمین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر به لینک زیر مراجعه نموده http://irec.irrea.ir/fa/ و برای ثبتنام و دریافت فرم های مربوط به جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر به لینک https://b2n.ir/27737 مراجعه فرمایید.


همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

68219
0