refinaryrig
تنها ۴ روز و ۶ ساعت و ۵۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

کار آکادمیک


۰ ۸۰۳ ۲ ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ ۱۲:۳۲
با سلام. دوستان من علاقه زیادی به کار در محیط دانشگاهی دارم وفعلا ترم 5 بهره برداری هستم.می خوام بدونم با توجه به علاقه ی من ادامه تحصیل درکدوم گرایش در دوره های ارشد ودکترا بهتره؟مخزن یا حفاری؟در ضمن برای اپلای کردن در دوره دکترا چی؟ممنون میشم که دلایلتون رو بگین ومنو راهنمایی کنین

 

cleverboy73
عضو عادی

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

همایون قاسمی
همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت
سلام
گرایش مخازن در دنیا بیشتر کار میشه٬ حفاری کمی محدودتره٬ با بررسی تز های انجام شده در سال های اخیر هم اینو متوجه میشیم. از طرفی آزمایشگاه های مجهز و موارد لازم برای گرایش حفاری کمتر موجوده٬ مگر اینکه خودتون بخواید به ساخت ستاپ روی بیارید.
در داخل کشور هم تا چند سال پیش بیشتر متقاضی های کنکور در گرایش مخزن بودند که دو سالی هست کمی این موضوع برعکس شده دلیلش هم اینه که بیشتر میخوان شاغل در صنعت بشن. به هر حال ادامه دادن گرایش مخزن از این نظر میتونه برای شما مفید باشه.
برای عملی شدن هدفتون سعی کنید از الان درس ها رو مفهومی بخونید٬ کتاب های مرجع رو مطالعه کنید و زبانتون رو قوی کنید. خوندن کتاب های زبان اصلی کمک زیادی میکنه.
موفق باشید
۱۳۹۵/۰۷/۲۳ ۲۱:۲۲

cleverboy73
cleverboy73
عضو عادی


با تشکر
 
۱۳۹۵/۰۷/۲۳ ۲۲:۴۳

25766
0