refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

سایت های دانلود پایان نامه الکترونیک لاتین 2


۰ ۶۳۳ ۰ ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۰۴:۴۴
2. RCAAP: هدف پرتال RCAAP جمع آوری و نمایه سازی محتویات علمی با دسترسی آزاد (پایان نامه ها و رساله ها، مقالات مجلات و کنفرانس ها) از مخازن سازمانی پرتغالی است. [align=start]
این پرتال دارای دو نوع جستجوی ساده و پیشرفته است. در جستجوی پیشرفته امکان انتخاب فیلد جستجو (عنوان، نویسنده، موضوع، چکیده و متن کامل)، استفاده از عملگرهای بولی (AND, OR, NOT)، استفاده از امکانات محدودسازی (تاریخ، نوع منبع، زبان و منبع)، امکان مرتب سازی نتایج جستجو بر اساس ربط موضوعی و تاریخ انتشار از قدیم به جدید یا جدید به قدیم وجود دارد.

3.EThOS: این پایگاه، سرویس آنلاین پایان نامه های الکترونیک کشور انگلستان است که توسط کتابخانه بریتانیا (British Library) تهیه شده و هدف آن به حداکثر رساندن قابلیت رؤیت و دسترس پذیری پایان نامه های پژوهشی دکتری انگلستان است. تقریباً 300,000 پایان نامه از بیش از 120 مؤسسه آموزش عالی انگلستان در این پایگاه موجود است که حدود 100,000 مورد آن ها دارای متن کامل هستند (با قابلیت دانلود مستقیم از پایگاه EThOS یا لینک به مخزن مؤسسه مربوطه). 200,000 رکورد دیگر حداقل به سال 1800 میلادی مربوط می باشند که می توان فایل اسکن شده آن ها را از طریق پایگاه سفارش داد. ماهانه حدود 3000 پایان نامه جدید به پایگاه افزوده شده که 2000 مورد آن ها دارای متن کامل هستند. برای استفاده از این پایگاه، کاربران باید ثبت نام کنند که رایگان است.
این پایگاه دارای دو نوع جستجوی ساده (Basic Search) و جستجوی پیشرفته (Advanced Search) است. در سرچ ساده، جستجو بر اساس فیلد آزاد و دلخواه کاربر است و می توان جستجو را به پایان نامه های قابل دسترس برای دانلود فوری محدود کرد. در سرچ پیشرفته، امکان انتخاب فیلد جستجو (فیلد آزاد، چکیده، نام کوچک نویسنده، نام خانوادگی نویسنده، آی دی پایان نامه الکترونیک، شناساگر دائمی EThOS، شماره فهرست ILS، نام مؤسسه، تاریخ انتشار، سال انتشار، زبان، سرعنوان موضوعی کتابخانه کنگره، سطح مدرک تحصیلی، نام مدرک تحصیلی، استاد راهنمای پژوهشی، شلف مارک، اسپانسر، کلیدواژه موضوعی، عنوان پایان نامه، عنوان ثانویه پایان نامه)، امکان استفاده از عملگرهای بولی (AND, OR, AND NOT)، و نیز امکان محدود کردن جستجو به پایان نامه های با قابلیت دانلود فوری وجود دارد. یک قابلیت بسیار خوب این پایگاه این است که اگر کاربر نتوانست به پایان نامه مورد نیاز و نظرش دست یابد، می تواند آن را از طریق فرم ویژه درخواست دهد.

4. Index to Theses: نمایه جامعی از پایان نامه های 40 دانشگاه انگلستان و ایرلند از سال 1716 میلادی به همراه چکیده آنها (589,028 پایان نامه و 355,862 مورد دارای چکیده). تهیه شده توسط Expert Information Ltd وابسته به ProQuest.
دارای 62 جلد که جستجو و دسترسی به کل مجموعه نیازمند اکانت معتبر (Authentication Required) می باشد؛ اما جستجو و دسترسی به جلد 44 ام آن به صورت آزمایشی (Demo) امکان پذیر است. در هنگام جستجو می توان فیلد مورد نظر (عنوان، نویسنده، درجه، رده، سال، دانشگاه، فیلد آزاد) را انتخاب و نیز از عملگرهای بولی (or, and) استفاده کرد.

5. Dissertation.com: پایگاه اطلاعاتی پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری شامل 622 پایان نامه در بیش از 20 دسته بندی موضوعی از 565 دانشگاه و مؤسسه آموزشی.

در این پایگاه امکان جستجو و نیز مرور پایان نامه ها بر اساس رشته تحصیلی وجود دارد. همچنین می توان نتایج جستجو را بر اساس ربط موضوعی، تاریخ انتشار، عنوان، عناوین برگزیده، و پرفروش ترین ها مرتب نمود. این پایگاه دارای بخش هایی مانند برترین پایان نامه ها (Top dissertations)، آثار برگزیده (Featured works)، جوایز سالانه (Annual awards)، آخرین اخبار (Latest News) و ثبت پروپوزال (Proposals) می باشد.

6. Center for Research Libraries Online Catalog: مرکز کتابخانه های پژوهشی یک کنسرسیوم بین المللی از کتابخانه های دانشگاهی، دانشکده ای، و پژوهشی مستقل است که در سال 1949 تأسیس شده و از پژوهش و آموزش پیشرفته در علوم انسانی، علوم محض، و علوم اجتماعی از طریق ذخیره سازی و دسترس پذیر ساختن منابع هسته اصلی مرتبط با این رشته ها حمایت می کند.

فهرست آنلاین این مرکز جهانی امکان جستجو و مرور پایان نامه های بین المللی را فراهم می کند. در سرچ ساده، کاربر کلیدواژه مورد نظر خود را در باکس جستجو وارد کرده و از منوی کشویی کناری فیلد مورد نظر (کلیدواژه، عنوان شروع شود با، نویسنده، موضوع، نویسنده/عنوان، مؤسسه مربوطه، شماره OCLC، شماره رده کنگره) را انتخاب می کند. در سرچ پیشرفته، امکان انتخاب فیلد (فیلد آزاد، نویسنده، عنوان، موضوع، یادداشت)، استفاده از عملگرهای بولی (And, And not, Or, Near, Before, After)، مرتب سازی نتایج جستجو بر اساس (ربط موضوعی، تاریخ، عنوان)، محدود کردن جستجو به منابع در دسترس، و استفاده از محدودگرها (سال انتشار، زبان، محل انتشار، محل موجودی، نوع تکثیر، سطح کتابشناختی) وجود دارد. همچنین امکان مرور پایان نامه ها بر اساس کشور و مؤسسه اعطاکننده مدرک وجود دارد.

 

taha70
عضو فعال

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

12180
0