refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

حمایت ستاد نانو فناوری از پایان نامه های دانشگاهی در زمینه نانو


۰ ۵۴۶ ۲ ۱۳۹۳/۰۳/۰۲ ۰۹:۲۰
ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو از سال 1383 تاکنون با هدف تشویق و ترغیب محققان به فعالیت در حوزه نانو، از تمامی پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری ‌نانو به صورت برابر حمایت نموده است. با گذشت 8 سال از شروع اجرای برنامه، نتایج مثبت و اثربخش حمایت های تشویقی ستاد در افزایش اقبال عمومی به حوزه نانو به لحاظ کمی مشهود است و ستاد از مهر ماه 92 برنامه جدیدی را برای افزایش کیفیت فعالیت‌های تحقیقاتی و دستیابی به نتایج کاربردی آغاز کرده است. در این برنامه مبلغ حمایت تشویقی هر پایان نامه متناسب با موضوع، نتایج و اثرات آن خواهد بود.

این برنامه از ابتدای مهرماه 1392 آغاز شده و تا ابتدای مهرماه 1394 اجرا خواهد شد. 

taha70
عضو فعال

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

دنیا پناهپوری
دنیا پناهپوری
عضو عادی
کارشناسی ارشد مهندسی نفت
اگه مطالبی در این مورد نانو دارید بذارید خیلی خوب میشه

 
۱۳۹۳/۰۳/۰۲ ۱۴:۴۹

taha70
taha70
عضو فعال
باشه حتما برایتان  در مورد نانو  مطالبی را قرار خواهم داد. البته علم نانو بسیار جذاب است و از همه مهمتر کاربردی است  که در این چندسال اخیر  حوزه مهندسی شیمی بیشتر به آن  ورود نموده است . به گونه ای که یک گرایش با نام نانو شیمی  در مقطع کارشناسی ارشد  در مهندسی شیمی ارائه شده است .  با توجه به  نگاه ویژه ای که اخیرا  به فناوری نانو  شده  می توان به انتخابی مناسب جهت  مطالعات  کاربردی - پژوهشی جهت پایان نامه و پروژه به علم نانو  توجه کرد.
۱۳۹۳/۰۳/۰۲ ۱۵:۰۷

12573
0