refinaryrig
تنها ۳ روز و ۱۵ ساعت و ۲۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه


۰ ۲۵۷۷ ۷ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ ۰۱:۴۰
دانشگاه آزاد اسلامی و احد امیدیه  
                                                      
سال تاسیس 1367                                            
درجه: بزرگ
واقع در : منطقه شش استان خوزستان                                                           
 
تعداد دانشجو:8168 نفر

تعداد کارمند :  162 نفر
تعداد اعضای هیات علمی :  107 نفر
تعداد دانش آموختگان :15600 نفر
تعداد رشته : 33 رشته
دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در سوم اردیبهشت سال 1367 در شهرستان امیدیه ، یکی از شهرهای مهم تولید و استخراج  نفت کشور که در جنوب شرقی استان خوزستان تاسیس و راه اندازی گردید .
دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با 4 رشته تحصیلی کارشناسی بهره برداری نفت ، مدیریت صنعتی ، شیمی کاربردی و کاردانی آموزش ابتدایی به عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی نفتی کشور با ریاست حجت الاسلام  سید عبدالله حسینی شروع به فعالیت کرد.
هم اکنون بعد از گذشت 23 سال از تاسیس این دانشگاه ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با داشتن گرایش های مختلف رشته های مهندسی نفت ، گاز و شیمی در مقاطع  کارشناسی و کارشناسی ارشد جزء دانشگاه های بزرگ کشور در زمینه تامین نیروی متخصص و ماهر شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی می باشد.
 این دانشگاه با مساحت 5/15 هکتار دارای فضاهای مختلف آموزشی ، رفاهی و دانشکده های مختلف و دارای بیش از  35 آزمایشگاه و کارگاه تخصصی و 7 سایت کامپیوتر و اینترنت می باشد.
    کتابخانه این دانشگاه با مساحتی بالغ بر 3500 متر مربع می باشد که دارای سالن های مطالعه با ظرفیت 600 دانشجو دارای بیش از 61000 جلد کتب فارسی و لاتین و مجهز به کتابخانه دیجیتال (سیستم رز نت) می باشد.
    از افتخارات ورزشی این دانشگاه می توان به کسب بیش از 500 مدال ورزشی در رشته های مختلف در سطح منطقه و کشور از جمله کسب مقام اول کاراته جهان و مقام سوم کاراته آسیا و همچنین مقام اول و دوم مسابقات شنا کشور در دو دوره و مقام سوم بسکتبال و مقام اول تنیس روی میز کشوری و چندین مقام اول منطقه ای اشاره کرد .
     در زمینه های علمی می توان به وجود انجمن های مختلف علمی نفت ـ شیمی ـ پلیمر و عضویت انجمن بین المللی spe   وانجمن بین المللی زمین شناسان اروپاEage  و انتخاب باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه جزء ده باشگاه برترکشور اشاره کرد.
از افتخارات این واحد دانشگاهی می توان به 5 شهید گمنام دفاع مقدس اشاره کرد که در این دانشگاه به خاک سپرده شده اند و نگین این دانشگاه نیز می باشند.

 

 

sajjadsjon
عضو فعال

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

رضا فضلی
رضا فضلی
مدیران
مدیر انجمن و شاغل در عملیات حفاری دریایی
4 سال از زندگیمو امیدیه بودم. از 86 تا90. لیسانس حفاری و استخراجمو از اونجا گرفتم
آزمایشگاهاش نظیر نداره
من عضو باشگاه پژوهشگران بودم. واقعا حقشه جز 5 تا باشه
اینترنت وای فای تو سطح دانشگاه هم غوغا کرد روزی که شروع به خدمترسانی کرد
سالگرد خاکسپاری شهدای گمنامش یکی از بهترین مراسم های دفاع مقدسه دانشگاهاس. در ضمن یکی از شهدای گرامی محل پیدا شدن جسد مطهرشون تو شهر مهران بوده یعنی شهر محل زندگیم
کتابخونه هم واقعا مجهز و شیک درست شده. فکر کنم ترم 4 یا 5 بودم ساخته شد. در کل از امیدیه خاطرات زیادی دارم. شاید یه روز همرو نوشتم چاپ کردم:D

Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2

۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۱:۵۵

sajjadsjon
sajjadsjon
عضو فعال

ایشالا همیشه پیروز و موفق باشی و از همه جا خاطرات خوش داشته باشی
فقط قلیون نکش
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۶:۵۴

رضا فضلی
رضا فضلی
مدیران
مدیر انجمن و شاغل در عملیات حفاری دریایی
اصلا نکشیدم
اینم یکی از خاطراتمه
ترم اول بچه های تهران قلیون آوردن خونمون. همش میگفتنش بکش بکش آخرش که قلیونی میشی:huh:
نکشیدم و الآن 6 سال از اون روز میگذره و من قلیونی نشدم:angel:

Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2

۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۲۱:۱۶

thebig
thebig
در انتظار تایید مجدد
این دانشگاه قبلا دانشگاه خوبی بوده، من ورودی 90 بهره برداری این دانشگاهم، ساکن امیدیه هم هستم، اکثر استادهای خوب و سرشناسی که تدریس میکردن از این دانشگاه رفتن، فقط چندتایی هنوز واسه ارشدها موندن.
سطح درس دادن استادا خیلی پایین اومده.
یه جورایی احساس میکنم دانشگاه به هم ریخته شده، نظم نداره، هر ترم یه سری استاد میان و ترم بعد دیگه نمی مونن، دانشجوهای نفت هم که دیگه خیلی زیاد شده. کلاً اوضاع به هم ریختس اینجا. مسئولینشم که کاری نمیکنن، خودشون باعث و بانی این وضعیت شدن :پی
۱۳۹۲/۰۹/۱۵ ۲۱:۵۳

alikonkori
alikonkori
در انتظار تایید مجدد
من ورودی 91 دانشگاه امیدیه ام...قبلا تعریف های زیادی شنیده بودم و همین  باعث شد که به اینجا بیام..ولی واقعا اوضاع دانشگاه امیدیه بهم ریختست..باید دچار تغییر مدیریت بشه این دانشگاه و بازسازی هایی توش انجام بشه... به هر حال من دانشجوی این دانشگاهم و به خاطر پیشرفتش تلاشمو میکنم.
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۴:۳۶

1366
1366
عضو عادی
سلام
دیگه گذشت اون زمانی که میگفتند دانشگاه امیدیه خوبه ..............................
 
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۲۳:۴۱

Sahand0mj
Sahand0mj
عضو عادی
سلام ، من الان دانشجوی دانشگاه امیدیه ام ، همه جاها یه سری مشکلات و نقصایی داره امیدیه هم از ایت قاعده مستثنا نیست ولی خدا وکیلی بیشتر استاداش فوق العاده هستن و واقعا سطح علمیشون بالاست درسته که در کنار اونا هم تعدادی هستن که در حد و اندازه این دانشگاه نیستن اما بیاین سعی کنیم خودمون جایی که هستیم رو درست کنیم و منتظر کار کردن بقیه واسه ی خودمون نباشیم
۱۳۹۵/۰۱/۱۲ ۰۳:۵۷

7226
0