refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

سایت های دانلود پایان نامه الکترونیک لاتین 1


۰ ۶۷۰ ۰ ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۰۴:۴۱
  1. Scirus: موتوز جستجوی علمی Scirus جامع ترین ابزار تحقیقات علمی در وب است که امکان جستجو و بازیابی بیش از 575 میلیون منبع علمی را فراهم می کند. تهیه کننده آن Elsevier است.

این موتور جستجو به پژوهشگران امکان جستجوی پایان نامه ها و رساله ها (متن کامل 2.3 میلیون پایان نامه)، مقالات مجلات، مقالات در دست انتشار، چکیده ها، کتاب ها، مجموعه مقالات کنفرانس ها، پروانه های ثبت اختراعات، نقد و بررسی ها، وب سایتهای دانشمندان و بسیاری منابع علمی دیگر را می دهد. دارای دو نوع جستجوی ساده و پیشرفته است که در سرچ پیشرفته می توان از عملگرهای بولی (AND, OR, ANDNOT) و قابلیت های محدودسازی جستجو بر اساس تاریخ (Dates)، نوع اطلاعات (Information types)، فرمت فایل (PDF, HTML, Word)، منابع محتواها (Content Sources) و حوزه های موضوعی (Subject areas) استفاده کرد. البیته خبر بد برای دوستداران Scirus این است که بنا به آن چه در سایت ذکر شده، این موتور جستجو در پایان سال 2014 میلادی به کار خود خاتمه خواهد داد!

 

taha70
عضو فعال

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

12179
0