refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

روشهای شبکه ای موثر در مدیریت پروژه های اکتشافی


۰ ۸۵۰ ۰ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۰۹:۰۶
پروژه را مي توان مجموعه اي از فعاليتها تعريف كرد كه بايد در زمان معين انجام گيرند. پس زمان يك عامل كليدي در زمينه مديريت پروژه به حساب مي آيد. متداولترين ابزار براي تهيه برنامه زمانبندي پروژه، استفاده از شيوه هاي شبكه اي مانند روش مسير بحراني (CPM)، روش ارزيابي و بازنگري پروژه ها (‍PERT) و روش گرافيكي ارزيابي و بازنگري پروژه ها (GERT) مي باشد. در روش CPM براوردهاي زمان قطعي فعاليت و در روش PERT برآوردهاي زمان احتمالي مورد استفاده قرار مي گيرد، در حاليكه روش GERT براي پروژه هايي به كار مي رود كه در آنها فعاليتهايي وجود دارند كه اجرا يا عدم اجراي آنها جنبه احتمالي دارد. در مراحل مختلف معدنكاري با عوامل طبيعي سروكار داريم و اين عوامل مي توانند دچار تغييرات (گاها ناگهاني) شوند، يك عدم اطمينان از وقوع پديده هاي قابل پيش بيني وجود دارد. ماهيت احتمالي، هم شامل فعاليتهاي معدني و هم زمان اجراي برخي فعاليتها مي شود. پس با توجه به احتمال پذيري فعاليتهاي معدني - به خصوص اكتشاف - استفاده از برنامه ريزي PERT، به خصوص GERT موثر به نظر مي رسد زيرا آگاهي از ميزان احتمال وقوع فعاليتها، مسوول پروژه را در تصميم گيريها كمك خواهد نمود. همچنين در اجراي پروژه در شرايطي كه احساس مي شود تكميل آن در موقع مقرر امكان پذير نيست، مي توان با استفاده از احتمال زمان مورد انتظار تصميم مناسبي اتخاذ كرد.    

 

 


فایل پیوست ۱
نام فایل: 2254 1389634599 1
حجم: 117,48 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۲
رمز: iran-spe.com
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

farid_rahimi70
عضو فعال

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

10396
0