refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

مدل سازی انتشار آلودگیهای نفتی در خاکهای ماسه ای رس دار با استفاده از روش اجزا محدود


۰ ۵۲۵ ۰ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۰۹:۱۲
مطالعات انجام شده نشان مي دهد که يکي از مسايل مهم در آلودگي هاي نفتي، ماندگاري اين مواد در زمين مي باشد. لذا در برخي از موارد بعد از صرف نظر هزينه هاي هنگفت جهت پاکسازي منطقه از مواد نفتي، بعد از گذشت چند سال دوباره اين مواد اثرات منفي خود را در منطقه نشان داده اند که اين اثرات عمدتا ناشي از آزاد شدن مواد به دام افتاده در داخل زمين مي باشد. در اين تحقيق نيز سعي شده است تا اين مساله به صورت آزمايشگاهي و با استفاده از يک مدل فيزيکي مورد بررسي قرار گرفته و نتايج آن با حاصل از مدل رياضي MOFAT مقايسه شود. نتايج ضمن اينکه به فهم بهتر حرکت آلودگي در محيط خاک با لنز رسي کمک نمود، ميزان انطباق نسبتا خو مدل رياضي با نتايج آزمايشگاهي نشانگر ميزان دقت کا و کارايي نرم افزار به کار رفته مي باشد.

 


فایل پیوست ۱
نام فایل: 2254 1389634821 1
حجم: 228,35 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۱
رمز: iran-spe.com
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

farid_rahimi70
عضو فعال

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

10397
0