refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

اولین همایش ملی زمین شناسی و اکتشافات منابع


۰ ۶۶۰ ۰ ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ ۰۷:۴۹
وب سایت همایش ملی زمین شناسی و اکتشاف منابع راه اندازی گردید. پژوهشگران محترم می توانند از طریق سامانه کاربران ضمن ثبت نام نسبت به ارسال چکیده و اصل مقاله، پیگیر فعالیتهای جاری کنفرانس نیز باشند.

--------------------------------
راهنمای ثبت نام و نگارش مقالات
=>مراحل ثبت نام و نام نویسی در سایت همایش :
1 - در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید.
2 - به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید.
3 - به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید .

=>ارسال مقاله :
پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله جدید بروید .
توجه نمایید که فایل چکیده مقاله و اصل مقاله شما باید به صورت جداگانه در سایت درج شود . (دو فایل با فرمت zip)
در منو ارسال مقاله جدید فقط چکیده مقاله از شما خواسته می شود .
سپس در منو وضعیت مقالات شما می توانید اصل مقاله خود را نیز ارسال کنید .

=>هزینه شرکت در همایش :
جهت اطلاع از هزینه ها اینجا کلیک کنید !

------------------------------------
امکان دریافت مقالات به شکل فارسی و انگلیسی

پژوهشگران گرامی می توانند مقالات خود را به یکی از زبان های فارسی یا انگلیسی و یا هر دو زبان آماده و ارسال فرمایند . شایان ذکر است اجباری به ارسال مقالات به زبان انگلیسی نیست ، اما ...

شایان ذکر است کنفرانس پذیرای مقالات پژوهشی / تحلیلی / مروری پژوهشگران عزیز می باشد .
با توجه به تصمیم دبیرخانه همایش امکان پذیرش مقالات به هر دو فرم فارسی و انگلیسی فراهم می باشد.

پژوهشگران گرامی می توانند مقالات خود را به یکی از زبان های فارسی یا انگلیسی و یا هر دو زبان آماده و ارسال فرمایند . شایان ذکر است اجباری به ارسال مقالات به زبان انگلیسی نیست ، اما با توجه به اینکه اکثر مجلات علمی - پژوهشی همکار با کنفرانس انگلیسی زبان هستند ، پژوهشگر می بایست در صورت تمایل به چاپ مقاله خود در آن مجلات حتما مقاله خود را به زبان انگلیسی ترجمه نماید .

همچنین برای کمک به نگارندگان مقالات مذاکره در خصوص ترجمه استاندارد مقالات با یکی از دارالترجمه رسمی مورد تایید دبیرخانه کنفرانس صورت پذیرفته که در صورت تمایل نویسنده مقاله می تواند بعد از اعلام پذیرش مقاله فارسی در خصوص ترجمه اقدام نماید تا مراحل چاپ مقاله در مجله های یاد شده سریعتر صورت پذیرد.

شایان ذکر است کنفرانس پذیرای مقالات پژوهشی / تحلیلی / مروری  پژوهشگران عزیز می باشد .

______________________________________________________________

انواع مقاله :
مقالات را از چند دیدگاه می توان دسته بندی كرد. یكی از این دسته بندی ها می تواند بر اساس محتوای اطلاعات مقاله باشد كه از این منظر مقالات به چهار نوع پژوهشی ، تحلیلی ، مروری و گردآوری تقسیم می شوند :

1. مقاله پژوهشی :(قابل قبول در کنفرانس) برگرفته از تحقیقی است كه به تازگی پایان یافته است و چون متكی بر یافته های تحقیقاتی است، گزارش تحقیق نیز به آن گفته می شود.

2. مقاله تحلیلی :(قابل قبول در کنفرانس) این نوع مقاله كه به نام مقاله نظری نیز شناخته می شود، مقاله ای است كه مؤلف با استفاده از منابع پژوهشی پیشین، نظریة خاصی را در حوزه كار خود مطرح می نماید. در این نوع مقاله نویسنده ممكن است نظریه های قبلی را گسترش دهد، آن ها را با استفاده از شواهد استحكام بخشد، آن ها را به شكل دیگری بیان كند یا آن ها را مورد تأمل و تردید قرار دهد.

3. مقاله مروری :(قابل قبول در کنفرانس) این مقاله به تحلیل كلان و ارزیابی انتقادی نوشته هایی می پردازد كه قبلاً منتشر شده است. مؤلف مقاله مروری از طریق مقوله بندی، یكپارچه سازی و ارزشیابی متون منتشر شده پیشین، سیر پیشرفت پژوهش های جاری را در جهت روشن ساختن مسئله ای مشخص دنبال می كند.

4. مقاله گردآوری :(غیر قابل قبول در کنفرانس) این نوع مقاله صرفاً به گردآوری و انعكاس نقطه نظرهای مختلف مندرج در نوشته های مرتبط با موضوعی خاص می پردازد و در واقع كار تازه ای را عرضه نمی كند. تفاوت آن با مقاله تحلیلی این است كه به ارائه نظریه جدیدی منتهی نمی شود و نیز با مقاله مروری این تفاوت را دارد که الزاماً به سنجش و ارزیابی كلیه آثار قبلی نمی پردازد.

----------------------------------------------
چاپ مقالات در مجلات معتبر ISI و ISC

با توجه به هماهنگی های صورت پذیرفته امکان چاپ مقالات در مجلات معتبر با مرتبه ISI و ISC فراهم گردیده است .

درخواست چاپ مقالات برای چاپ در مجلات ISI و ISC پس از اعلام پذیرش مقالات فراهم میگردد . نام و مشخصات مجلات هم پس از پذیرش مقالات در سایت قابل مشاهده خواهد بود .
---------------------------------------------
دعوت به همکاری

به منظور استفاده حداکثری از توان پژوهشگران داخلی و خارجی ، بدین وسیله از کلیه پژوهشگران محترم و توانمند که دارای مدرک دکتری تخصصی phd و سوابق علمی و پژوهشی می باشند جهت همکاری علمی با دبیرخانه کنفرانس دعوت می گردد .
به منظور استفاده حداکثری از توان پژوهشگران داخلی و خارجی ، بدین وسیله از کلیه پژوهشگران محترم و توانمند که دارای مدرک دکتری تخصصی phd و سوابق علمی و پژوهشی می باشند جهت همکاری علمی با دبیرخانه کنفرانس دعوت می گردد .

متقاضیان در صورت تمایل می توانند از طریق لینک زیر ضمن اعلام آمادگی مورد همکاری، رزومه خود را جهت بررسی ارسال نمایند.
لینک ثبت نام : http://geoconf.ir/reviewers/signup.php' rel='nofollow' target='_blank

 

 

shahrokh.oil
در انتظار تایید مجدد

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

14483
0