refinaryrig
تنها ۳ روز و ۱۹ ساعت و ۹ دقیقه تا پایان تخفیفات نوروزی
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم و مهندسی قرن 21


۰ ۷۳۲ ۰ ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ ۰۷:۲۱
عنوان کنفرانس: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم و مهندسی قرن 21
International conference on modern research in science and engineering in the 21st century

معرفی کنفرانس  
توسعه پایدار ایران زمین مستلزم ایجاد زیرساخت های علمی، بویژه در حوزه علوم مهندسی بوده و روشن است که هم اندیشی گردهمایی متخصصین و مهندسین فرصتی مغتنم برای بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای سودمند در این حوزه می باشد. برای نیل به این هدف، «کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم و مهندسی قرن 21» در راستای توسعه مرز دانش علوم و مهندسی، با نگاه ملی و فراملی و با هدف تسهیم یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف مهندسی، تکنولوژی و علوم توسط «دانشگاه علمی کاربردی آستارا، موسسه آموزش عالی شرق گلستان، موسسه آموزش عالی فروردین و فرمانداری آستارا» در 17 آبان 1396 در شهر بندر آستارا برگزار می گردد. بدین منظور، دبیرخانه کنفرانس از اساتید، دانشجویان، مهندسان، صاحبنظران و پژوهشگران محترم علاقمند به علوم مهندسی و علوم انسانی دعوت می کند تا با ارائه آخرین تحقیقات و دستاوردهای علمی و ارزشمند خود، به غنای این کنفرانس کمک نمایند.
وب سایت اصلی کنفرانس: www.conference21.ir
ایمیل دبیرخانه:  info@conference21.ir
تلفن:  09190686490

محورهای کنفرانس:
علوم مهندسی: برق- مکانیک- کامپیوتر- عمران- معماری- صنایع- کشاورزی- منابع طبیعی و محیط زیست- معدن- متالوژی- شیمی- هوافضا.
علوم انسانی: مدیریت- حسابداری- اقتصاد- روانشناسی- علوم تربیتی- علوم انسانی- مطالعات فرهنگی- زبان و ادبییات- هنر- ارتباطات و علوم سیاسی.
علوم پایه: ریاضی- فیزیک-  شیمی- زیست-  صنایع غذایی-  بیوتکنولوژی-  علوم دارویی-  علوم آزمایشگاهی-  میکروبیولوژی-  بیوتکنولوژی.   

امتیازات کنفرانس: امکان ثبت نام بصورت حضوری و غیرحضوری -  اعلام نتایج داوری مقالات حداکثر پنج روز پس از ارسال -  نمایه سازی و انتشار مقالات در پایگاه سیویلیکا -  اختصاص کد ملی CIVILICA Object Identifier به تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس -  امکان دریافت گواهینامه، پیش از برگزاری کنفرانس، درصورت پذیرش و پرداخت هزینه های مربوطه -  صدور گواهینامه پذیرش مقالات به تعداد نویسندگان هر مقاله -  ارسال پستی مدارک شرکت کنندگان بصورت رایگان -  درج کامل مقالات پذیرش شده کنفرانس در لوح فشرده مجموعه مقالات -  سخنرانی های کلیدی اساتید برجسته.

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 25 شهریور 1396
اعلام نتایج داوری: 5 روز پس از ارسال مقاله  
تاریخ برگزاری کنفرانس: 1 مهر  1396


همایون قاسمی
مدیر و موسس
کارشناس ارشد مهندسی نفت

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

34139
0