refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

Junk Basket/Gauge Ring


۰ ۷۱۳ ۰ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۱۰:۰۳
محصول شرکت weatherford در سال 2005 می باشد. این ابزار ترکیبی است از Junk Basket و Gauge Ring که به طور هم زمان جهت زدودن debris و gauge کردن حفره، در اولین ران ابزار های مثل bridge plug ها و پکر ها که دارای OD نزدیک به ID لوله جداری هستند استفاده می شود. این ابزار شامل یک gauge ring است که بر روی دهانه بیرونی basket قرار دارد. می توان از Ring های با اندازه های مختلف جهت افزایش کارایی در casing size های مختلف استفاده کرد. basket و gauge ring به صو
رت واحد با آزادی بر روی شفت مرکزی ابزار می توانند حرکت کنند. زمانی که ابزار به داخل حفره رانده می شود، basket/ring به قسمت بالای شفت رانده می شود، و به debris ها اجازه می دهد از دهانه پایین ابزار وارد آن شوند. وقتی basket/ring به انتها حفره می رسد، operator سریعا ابزار را بالا می کشد. با بالا کشده شدن، basket به پایین شفت می آید. این عمل ایجاد یک آب بندی فلز با فلز (metal-to-metal seal) شده و انتهای شفت دهانه basket را بسته و از خروج debris جلوگیری می کند.

 


فایل پیوست ۱
نام فایل: 977 1396200809 1
حجم: 16,54 کیلوبایت
قیمت: رایگان، تعداد دانلود: ۸
رمز: iran-spe.com
راهنمای دانلود
کلیه فایل ها با فرمت rar فشرده شده اند. برای باز کردن این فایل ها در ویندوز به win rar و در اندروید به Easy unrar نیاز دارید. هر چند ممکن است سایر فایل منیجر ها نیز این قابلیت را داشته باشند. رمز بازگشایی فایل ها در صورت نیاز iran-spe.com است.

oil123
عضو عادی

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

11782
0