refinaryrig
افراد میهمان مجاز به دانلود فایل نمی باشند. اگر حساب کاربری دارید وارد شوید و مجدد تلاش کنید. در غیر این صورت ثبت نام کنید.
انصراف

نرم افزار های مدلسازی مخزن


۰ ۲۴۲ ۰ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ ۰۶:۵۵

برخی از نرم افزارهای مدلسازی مخزن عبارتند از:

1. Petrel: این نرم افزار توسط شرکت Schlumberger توسعه داده شده است و برای مدلسازی مخازن نفت و گاز استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت هایی مانند مدلسازی سه بعدی، شبیه سازی تولید و تحلیل داده های زمین شناسی را فراهم می کند.

2. Eclipse: این نرم افزار نیز توسط شرکت Schlumberger توسعه داده شده است و برای مدلسازی مخازن هیدروکربنی استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت هایی مانند شبکه بندی، شبیه سازی تولید و تحلیل داده های زمین شناسی را فراهم می کند.

3. CMG (Computer Modelling Group): این شرکت نرم افزارهایی مانند IMEX، STARS و GEM را برای مدلسازی مخازن نفت و گاز ارائه می دهد. این نرم افزارها قابلیت هایی مانند شبکه بندی، شبیه سازی تولید و تحلیل داده های زمین شناسی را فراهم می کنند.

4. Roxar RMS: این نرم افزار توسط شرکت Emerson توسعه داده شده است و برای مدلسازی و تحلیل مخازن نفت و گاز استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت هایی مانند مدلسازی سه بعدی، شبکه بندی و تحلیل داده های زمین شناسی را فراهم می کند.

5. OpenGeoSys: این نرم افزار متن باز است و برای مدلسازی هیدروژئولوژی، ژئوترمال و مخازن منابع آب استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت هایی مانند شبکه بندی، شبیه سازی تولید و تحلیل داده های زمین شناسی را فراهم می کند.

6. Schlumberger Petromod: این نرم افزار برای مدلسازی و تحلیل مخازن آب زیرزمینی و توسعه منابع آب استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت هایی مانند مدلسازی سه بعدی، شبکه بندی و تحلیل داده های زمین شناسی را فراهم می کند.

7. Landmark DecisionSpace: این نرم افزار توسط شرکت Halliburton توسعه داده شده است و برای مدلسازی و تحلیل مخازن نفت و گاز استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت هایی مانند مدلسازی سه بعدی، شبکه بندی و تحلیل داده های زمین شناسی را فراهم می کند.


M.taghipoor
عضو عادی

به اشتراک بگذارید
برای ارسال نظر باید ثبت نام کنید یا به حساب خود وارد شوید.

87798
0